Moderator: Moderators
Ja kerel kan wel kloppen want we hebben niet zachter gereden dan 190WitteFinish schreef:BlackSheep schreef:Het was idd een TOP weekend, heb me echt goed vermaakt.
Zekers zaterdagavond, was voor mij ook gezellig avond.English please, English please.
@peter. je begrijp dat ik ook graag een copy wil he.![]()
@Kathrin, very nice to see you also on the forum. Now it is easy to keep in touch. I must say, you can really party. Next time I will bring more Vodkaor beer with cola / red bull
![]()
@donky, Thank for a great weekend, Next year I will be there again.I hope that there will be more workshops then
@iedereen die er niet was, jullie hebben een geweldig weekend gemist, volgens jaar gaan jul;ie echt mee, Ohja en geloof niet alles wat ze over mij zeggen op het forum, en die video van Peter.... tja soms zien dingen anders dan dat ze zijn
![]()
![]()
ff beetje aangevuld maar voel der hetzelfde over
M&M ; jullie waren wel vroeg thuis. Ik pas om half 7
Net voor de nederlandse grens hebben we met ze 4'tjes (Harrie, Jens, Dennis en ik ) nog een discofeestje gehad .... Bij wegwerkzaamheden stond een bord 80 en 100meter verder stond er een bord 60.
Daar reden wij met ze 4é dus ong 110 a 120 :(
hey Jacco was zeer Gezzelig kerelto fast schreef:wij waren mooi op tijd thuis. om precies te zijn 5 uur. maar het was inderdaad een gezellig weekend......met mooie auto,s en natuurlijk
. volgend jaar ga ik zeker weer mee maar dan met mijn eigen ride. .....wunderbaar...
hahaha Dennis de belt vrijver. Hij was aardig op dreef de eerste Nacht in de Tent en dat terwijl ie lag te pittenMarcjuh schreef:Daar reden wij tussen de 120 en 180 .... Hopen dat de flitser toen nog niet aan stond ... !!!
Echt een super mooi weekend gehad ... !!!
Erg gezellige laatste avond gehad ... !!! het CLUB gevoiel was er hellemaal TOPPER ... !!!!
PS: Voor foto's en filmpjes graag even contact op nemen met marc@mazdamx-3.nl of ( gewoon direct mailen ... , ik zal de mailbox opschroeven zodat je lekker kan sturen ... !!! )
Lukt het niet bel me even ... of stuur een PM dat jkomt het hellemaal goed ...!!!
Ik wil graag al het materiaal verzamelen zodat we een mooie movie kunnen maken en een leuk verslag kunnen schrijven ... !!!
Even een onderonsje: "En je hoeft natuurlijk niet een uur te wachten met sturen, het programma is duidelijk lijkt me :D"
PS: Als dennis over zijn buik gaat vrijven dat zou ik alvast gaan rennen .. :P
hahaha Dennis de belt vrijver. Hij was aardig op dreef de eerste Nacht in de Tent en dat terwijl ie lag te pittenmarcel v6 schreef:PS: Als dennis over zijn buik gaat wrijven dat zou ik alvast gaan rennen .. :P