ik ben met mijn teller platen bezig

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gast

ik ben met mijn teller platen bezig

Bericht door Gast »

marsel ik ben met mijn teller platen bezig nu is er weer een wijzer afgebroken :twisted: :twisted: :twisted: kan jij mij ff aanspreken via msn ik kan jouw niet meer terug vinden ik wil ff weten hoe jij dat hat gedaan
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Allereest zul je het gehele Dashbord moeten demonteren....
En als je dat wilt doen moet je ongeveer beginnen bij het opbergvak tussen de stoelen haha
Maar goed met een beetje moed en geweld kom je er wel makkelijker uit...
Als je het dashbord eenmaal uitelkaar hebt kun je de meters er uit halen welke je van kleur wilt veranderen.
Ik heb zelf niet de moet gehad de wijzers er af te halen omdat deze best wel vast zitten,
Ik heb dus de witte wijzer platen iets ingesneden voor de wijzers..., Dit word best mooi...
Nou ik kan wel blijven typen maar je zult het toch zelf moeten proberen...
Mocht je nou NA het zelf proberen toch vragen hebben kun je mij mailen..
Nou ik zal hier onder het wijzerplaten plaatje neerzetten,
Klik er op voor de orginele maat...!, het enige wat je moet doen is het plaatje
op een formaat zetten dat hij precies op een A4tje past en dan is de maat goed,
Even uitprinten op foto-papier..., of op gewoon net wat je zelf wilt..



Ik heb de wijzers er niet afgehaald....
Zonde man...


Maar ik denk dat je zowiezo niet aan de wijzers zelf moet komen.
Steek onder het zwarte ringetje waar de wijzer aan vast zit een vork ofzo
en probeer dan de wijzer los te wrikken.

Let wel op als je de wijzers er af haalt ze moeten ook weer terug, en uiteraard precies zo als ze zaten...
Gast

Bericht door Gast »

ik heb ze dus heet gestookt en met een vork proberelos te wippen maar hij brak vrij snel af
:nut:
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Dat is heel erg ***, maar ik zou niet weten hoe ik je daarmee kan helpen,
mischien plakken met superlijm?
Gebruikersavatar
raymond-mx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 110
Lid geworden op: 23 dec 2003, 10:30
Locatie: tiel

Bericht door raymond-mx »

idd kom aub niet aan de tellers want gegarandeerd je kan je klok weg flikkeren ( ik spreek uit ervaring )
je kan beter gewoon die platen kopen die je zo over de wijzers heen schuift is nog harstikke mooi ook Afbeelding
bestel ze dan bij www.showoffimports.nl duurt wel effe voor dat je ze binnen hebt maar dan heb je wel wat moois ze kosten 99 euro
su6 ermee
groetjes R-MX
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

Otto heeft al mooiere en goedkopere platen ;)

En het over de wijzers heen schuiven, daar is otto inmiddels ook achter, maar ik wil dan wel weten hoe je dat bij de temp/benz meter hebt gedaan. Die wijzers wijzen immers naar elkaar toe...

Overigens snap ik niet hoe het kan dat die wijzers voor de MX-3 zoveel problemen geven. Bij de 323f wip je de wijzers er echt zonder moeite vanaf. Zouden ze bij een MX-3 misschien vastgeplakt zitten?
Afbeelding
DaNdOo
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 jul 2004, 01:02

Bericht door DaNdOo »

Welke tellerplaten heb jij dan Otto? ik ben wel benieuwd... ik wil namelijk zelf ook mijn tellerplaten vervangen, maar ben een beetje op zoek naar de "mooiste" !!!! Ik wil eigenlijk alleen maar blauw erin.... En niet die kleur groen ofzo....

Trouwens die tellerplaten heb je die alleen vervangen of heb je ook andere LED's erachter gedaan?

Groetjes Danny
Gebruikersavatar
raymond-mx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 110
Lid geworden op: 23 dec 2003, 10:30
Locatie: tiel

Bericht door raymond-mx »

DaNdOo schreef:Welke tellerplaten heb jij dan Otto? ik ben wel benieuwd... ik wil namelijk zelf ook mijn tellerplaten vervangen, maar ben een beetje op zoek naar de "mooiste" !!!! Ik wil eigenlijk alleen maar blauw erin.... En niet die kleur groen ofzo....

Trouwens die tellerplaten heb je die alleen vervangen of heb je ook andere LED's erachter gedaan?

Groetjes Danny


die platen kan je op groen of op blauw zetten een je kan ze ook nog dimmen
en de verlichting van je originele platen moet je uitschakelen want die platen zijn appart verlicht dat zit in de platen
groetjes R-MX
Gebruikersavatar
raymond-mx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 110
Lid geworden op: 23 dec 2003, 10:30
Locatie: tiel

Bericht door raymond-mx »

Qinx schreef:Otto heeft al mooiere en goedkopere platen ;)

En het over de wijzers heen schuiven, daar is otto inmiddels ook achter, maar ik wil dan wel weten hoe je dat bij de temp/benz meter hebt gedaan. Die wijzers wijzen immers naar elkaar toe...

Overigens snap ik niet hoe het kan dat die wijzers voor de MX-3 zoveel problemen geven. Bij de 323f wip je de wijzers er echt zonder moeite vanaf. Zouden ze bij een MX-3 misschien vastgeplakt zitten?


je bedoelt dat je bij de temparatuur en benzine meter en dat staafje van de tijd en datum ?
dan moet je aan de onderkant van het tellerhuis onder die meters van temp/benz de 6 goudkleurige schroefjes losdraaien die zitten in die spoeltjes vast dan kan je ze er heel gemakkelijk overheen schuiven en dan het geheel weer over het staafje van de tijd en datum vast schroeven en klaar is kees op een andere manier lukt het niet dan breken ze weer af
en ik denk idd dat ze vastgelijmt zitten ze zijn ook heel erg zwak vind ik
;)
groetjes R-MX
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

ben ook benieuwd naar de platen van otto, heb namelijk nig nooit mooiere dan de reverse glow gezien...
Plaats reactie