ThermoBlock Spacers
Moderator: Moderators
ThermoBlock Spacers
Ik lees toch vaak op MX-3.com over de Thermoblock Spacers van outlaw. Deze moeten voorkomen dat de inkomende lucht door de motor wordt verhit (terwijl veel mensen juist een luchtinlaat maken om zo koud mogelijke lucht binnen te krijgen). Op mx-3.com is men er erg enthousiast over. hoeveel animo is er hier?
http://www.outlawengineering.com/MazdaK ... Frame.html
http://www.outlawengineering.com/MazdaK ... Frame.html
- crazyarjan
- Pilot
- crazyarjan
- Pilot
nou bij een v6 lijkt me dat lastig
tenzij je mazzel hebt met de oude pakking
dan kun je het inlaatspruitsuk wel een stukje oplichten
al moet je dan wel even de steun achterop het inlaatspruitstuk oplossen
houdt er wel ernstig rekening mee dat alles schoon is en je niets in je inlaat kanalen laat vallen
maar goed als de pakking niet makkelijk los komt moet je denk ik het inlaatspruitstuk er echt afhalen dan kan je beter de pakkingvlakken schoonmaken
voor je het gaat doen kun je ook wel even kijken hoe je klepdeksel pakkingen zijn als die lekken kun je die beter ook vervangen want dat inlaatspruitsuk demonteren lijkt me een behoorlijk karwei
veel succes ermee
tenzij je mazzel hebt met de oude pakking
dan kun je het inlaatspruitsuk wel een stukje oplichten
al moet je dan wel even de steun achterop het inlaatspruitstuk oplossen
houdt er wel ernstig rekening mee dat alles schoon is en je niets in je inlaat kanalen laat vallen
maar goed als de pakking niet makkelijk los komt moet je denk ik het inlaatspruitstuk er echt afhalen dan kan je beter de pakkingvlakken schoonmaken
voor je het gaat doen kun je ook wel even kijken hoe je klepdeksel pakkingen zijn als die lekken kun je die beter ook vervangen want dat inlaatspruitsuk demonteren lijkt me een behoorlijk karwei
veel succes ermee
To finish first, first you have to finish!