Koude lucht inlaat in de winter ??
Moderator: Moderators
Koude lucht inlaat in de winter ??
Ik ben net als Marcel ook ff langs de Gamma geweest voor een doe het zelf koude lucht inlaat. Maar aangezien ik dus een '92 er heb, loopt er dus die leiding van de stuurbekrachtiging voor de radiato langs. Nu komt mijn luchthapper dus onder het blok te hangen (wel voldoende bodemvrijheid ), maar nu komt mijn pa dus met een opmerking dat ik dat niet in de winter moet doen. Hij beweerd dat er dan te koude lucht in het filter komt, warme lucht was beter zegt ie. Mijn vraag is dus of wat hij zegt waar is en ik dus beter mijn C.A.I in het voorjaar kan monteren ??
My ride... My life
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Re: Koude lucht inlaat in de winter ??
MAD-MX-3 schreef:Ik ben net als Marcel ook ff langs de Gamma geweest voor een doe het zelf koude lucht inlaat. Maar aangezien ik dus een '92 er heb, loopt er dus die leiding van de stuurbekrachtiging voor de radiato langs. Nu komt mijn luchthapper dus onder het blok te hangen (wel voldoende bodemvrijheid ), maar nu komt mijn pa dus met een opmerking dat ik dat niet in de winter moet doen. Hij beweerd dat er dan te koude lucht in het filter komt, warme lucht was beter zegt ie. Mijn vraag is dus of wat hij zegt waar is en ik dus beter mijn C.A.I in het voorjaar kan monteren ??
Ja, daarom gooien ze in de motorsport ook droogijs in de luchtinlaat als het zo warm is. Kan jullie pa niet aangeven WAAROM het slecht zou zijn dan?
Waar je wel voor moet uitkijken als je de koude lucht van onder de auto pakt, zijn plassen. Je zuigt zo je motor vol water als je niet oppast.
Laatst gewijzigd door Qinx op 19 okt 2004, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Koude lucht inlaat in de winter ??
hier staat niks meer
ps hoe moet je zeggen dat hier niks meer staat?????
ps hoe moet je zeggen dat hier niks meer staat?????
Laatst gewijzigd door Gast op 19 okt 2004, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.