turbulence schreef:mijn moment van vandaag, een niet zo leuk moment..
rijd ik naar kameraad van me toe, ik draai rustig de oprit op, wetend dat de oprit daar niet zo goed is ( allemaal van dat dakpannenpuin) ineens...
kraakkk!!!!! kreeg zowat een hartverzakking...![]()
zit ik verd*mme voor de 2e keer daar aan de grond bij hem met de voorbumper, bleek dat de grond ivm laatste hevige regenval helemaal weggezakt was, waardoor er een huge gat ontstaan was wat ik dus niet gezien had..![]()
![]()
![]()
![]()
ok, er zit nu dus een redelijke hap uit de bumper, en vraag me af hoe ik dit een beetje goed kan herstellen..
als je goed kijkt op de foto zie je rond de beschadiging ook allerlei haarscheurtjes oid lopen, ik zou persoonlijk denken dat het de lak is die daar aan het barsten is door de druk die er op is gekomen.

omdat de vorige eigenaar daar vorige keer ook een keer aan de grond heeft gezeten en het heeft laten fixen is het dus een zwakke plek geworden..
dat wil ik dus voorkomen, dus voordat ik hem helemaal dichtpoly hoe kan ik dit evt weer beetje netjes krijgen?
zou gat iets groter moeten maken, zitten zowieso allerlei losse stukjes op, maar ik ben bang dat als ik stukjes begin te verwijderen dat je bezig blijft en telkens nieuwe stukjes losmaakt..
of toch gewoon beetje stukjes verwijderen, en daarna gewoon dichtpolyen??