Wat zou de vraagprijs moeten zijn??

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Wat zou de vraagprijs moeten zijn??

Bericht door Eefjuh »

Tja... allemaal leuk en aardig maar er komt nog heel wat kijken als je je mazda weg gaat doen :S


We gaan zowiezo dit er nieuw opzetten:

-Klauwen achter
-Sportschijven rondom
-Sportremblokjes rondom
-Nieuwe ruitenwissers (het hele zooitje)
-Nieuwe sportuitlaat (remus ofzow)
-Spagettispreidstuk
-225 x 25 16 Banden rondom (daarbij horen 16 inch velgen)
-Kentekenplaat achter verlichting opnieuw maken (is aan geklooit door de voirge eigenaar)
-Binnenkant weer grondig laten schoonmaken
-Buitenkant natuurlijk ook ;)
-Uitlijnen van de wielen
en nog wat klein onderhoud zoals olie verversen enz..


Zo is ie klaar voor de APK.

Dan natuurlijk een APK laten uitvoeren dus dat geld ook leuk mee..


Dan de feiten:

Mazda MX-3 1.8i 24v V6
1993
158000 kilometertjes gereden
Blue-isch green metallic
Dakraam electrisch
Camco alarmsysteem (plus auto starten op afstand)
JVC radiootje en een caliber subwoofer...



Nou is dr goed mee omgegaan, (zou je eigenlijk niet denken met zo een lijst ;) )

Wat is nou ongeveer een richtlijn wat voor prijs ik ervoor kan vragen?

Zelf had ik in mijn gedachten om eigenlijk niet lager te willen dan 4000.. Maar is dat redelijk????
Laatst gewijzigd door Eefjuh op 08 jun 2006, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

waarom spaghettispruistuk, sportuitlaat, sportschijven, van die brede banden??
even a broken clock gets to be right twice a day.
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

Volgens de garage die de mazda had gekeurd zat er een gat in het spagetti spreidstuk (lijkt me overigens vreemd dat je er niks van merk maar goed)

Sportuitlaat omdat deze door bart is losgtrokken omdat er dan VEEEEL mooier geluid uitkomt :P Neej we gingen over een klotedrempel en toen hing ie half los.. dus maar even helaam los getrokken...

Dus komt er een nieuwe op...


Sprotschijven simpelweg omdat deze niet eens heel vee duurder zijn, en omdat t een V6 is, en wat is nou een sportwagen zonder sportremmen? :P


Die achterlijke brede banden gaan om die achterlijk brede velgen... Moet je niet mij vreemd aankijken hoor, daar kwam Bart mee aanzetten ;)


Nee we maken de auto nog in zoverre af wat we zelf zowiezo nog wilden doen. En het lijstje wat je leest is wat wij nog wilden doen..... Auto gaat dan wel weg, maar wel weg met eer!!!! Want het BLIJFT een leuk ding!!
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

tsja, is natuurlijk helemaal jullie feestje, maar zie niet in waarom je in godsnaam nog veel geld erin zou steken als ie toch weggaat, het is echt niet dat ie daarom ineens erg veel in waarde stijgt..

en met alle respect natuurlijk dat jullie hem in ere weg willen doen, maar de onkosten die je maakt kun je echt niet geheel terugverdienen door de kostprijs ineens stuk hoger te maken...

ik ging er persoonlijk echt geen cent teveel insteken, want wat is je eigen winst straks? -zoveel % eerder, ok misschien een goed gevoel dat je hem wel goed aflevert aan de nieuwe eigenaar, maar dat goeie gevoel ga je echt niet merken in je beurs...

ik zou eerder gewoon zien op de sloop voor goeie onderdelen, en die erop doen ipv alles spiksplinternieuw aan te schaffen.. jullie mx is van 94 zag ik net, dus dan kan men echt niet eisen of verwachten dat er allerlei nieuwe delen opzitten...

maar goed, dat is mijn opvatting....
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

Sportuitlatjes kosten niet veel.. wat is nou een sportauto zonder sportonderdelen ;)

spagettispreidstuk doen we misschien wel 2dehands, net als de remklauwen....


De banden trouwens kunnen we erg goedkoop krijgen en we moeten wel anders komt ie de APK gewoon niet door :S
Plaats reactie