katvervanger+middendemper verwijderen

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Plaats reactie
rob

katvervanger+middendemper verwijderen

Bericht door rob »

is dit verstandig motorisch en kwa benzine verbruik???
zo ja want ik denk dat hij dan een vette sound gaat maken hij bromt nu al behoorlijk.
maar helaas alleen bij de lage toeren.
uhhhm weet iemand waar ik dat kan laten doen en wat het het hele happie kost , ik kan het namelijk zelf ook wel maar ik heb geen brug
en datgekloot met een krik zie ik niet zo zitten .
en oja wie weet er nog een beschrijving van hoe je een open lucht filter op de juistye manier moet monteren met lucht toevoer..
wat de prijzen zijn enz? marcel ik denk dat jij het wel weet???
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: katvervanger+middendemper verwijderen

Bericht door Marcel_mx3 »

rob schreef:is dit verstandig motorisch en kwa benzine verbruik???
zo ja want ik denk dat hij dan een vette sound gaat maken hij bromt nu al behoorlijk.
maar helaas alleen bij de lage toeren.
uhhhm weet iemand waar ik dat kan laten doen en wat het het hele happie kost , ik kan het namelijk zelf ook wel maar ik heb geen brug
en datgekloot met een krik zie ik niet zo zitten .
en oja wie weet er nog een beschrijving van hoe je een open lucht filter op de juistye manier moet monteren met lucht toevoer..
wat de prijzen zijn enz? marcel ik denk dat jij het wel weet???


Door de Midden demper en de katvervanger te verwijderen zal er niet veel gebeuren met het benzine verbruik, alleen als je al een sporteinddemper hebt, is het niet echt verstandig ook de midden demper te vervangen.
Dit ivm de benodigde tegendruk..
De Kat daarin tegen is wel een goeie optie.., Let wel als je auto van NA 1992 is is de kat verplicht tijdens de apk dus bewaar hem dan wel !
Wat het kost om te laten doen weet ik niet omdat ik dit soort dingen zelf doe dus daar kan ik je niet bij helpen.. maar als jij de vervangende onderdelen hebt zal het niet langer duren als een uur... tenzij het echt heel erg tegen zit en alles breekt ofzo..
Garages rekenen tussen de 50 en 60 euro per uur..

Voor wat het lucht filter betreft, neem eerst eens een kijkje op deze hele site, want dat staat allemaal beschreven, en koste kun je makkelijk vinden op internet aangezien ik niet weet wel filter jij zoekt..

Ps, bij reacties die je te registreren, (ik wist niet dat je in deze rubriek als gast kon posten, dus dat is weer ongedaan gemaakt sorry)
groeten Marcel
Plaats reactie