We zijn eruit!

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

turbulence schreef:ennuh, die witte achterbumper die je post, die kun je toch alleen kopen via die voorintekening bij autohut.nl weet niet of je daar nog aan mee kan doen...

wel leuk, vragen ze wat voor kleur je mx is; ow ''fructis flesjesgroen'' :mrgreen:


Ik sanp niet wat je bedoelt want ik ga hem gewoon bij autohut halen, waarom zou dat niet kunnen dan?
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

autohut heeft niet eerder die bumper voor jou dan wanneer ze een container vol hebben

maar voor de rest een strak kitje
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Eefjuh schreef:
turbulence schreef:ennuh, die witte achterbumper die je post, die kun je toch alleen kopen via die voorintekening bij autohut.nl weet niet of je daar nog aan mee kan doen...

wel leuk, vragen ze wat voor kleur je mx is; ow ''fructis flesjesgroen'' :mrgreen:


Ik sanp niet wat je bedoelt want ik ga hem gewoon bij autohut halen, waarom zou dat niet kunnen dan?


naja, als je goed had gekeken op de plek waar je de bumper had gevonden, dan had je gezien dat dit stond onder ''bumper PRESALE''

die actie hebben ze, en loopt naar mijn weten al een mooi tijdje.. ze importeren die bumpers uit buitenland, en om de kosten te drukken bestellen ze het per volle container.

actie is volgens mij eind vorig jaar begonnen ofzo? of begin dit jaar anders.

nu wordt dit over de actie gezegd:

het was daar de bedoeling dat de container eind januari vol zou zijn, nu blijkt dat er genoeg besteld is maar dat de fabriek de bestelling niet aan kan (beetje vreemd als je 't mij vraagt).


dus is allemaal beetje van... jah....

zou zonde zijn als je er op rekend, vooruit betaald, en straks ineens niks hebt om wat voor reden dan ook... laat staan dat de bumpers een x eind dit jaar binnen komen bijvoorbeeld..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

bruut kitje maar had john die skirts eerst ook niet??
die passen voor geen meter....
heeft toen voor andere gekozen. wil je niet afschrikken
maar er zit echt heel veel werk aan... :x
Gebruikersavatar
Dub
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 258
Lid geworden op: 08 apr 2005, 11:47
Locatie: Surhuisterveen

Bericht door Dub »

ach jah... elke kit is veel werk... dus als je het dat DE kit vin die op je mx moet, dan heb je de tijd en moeite er ook wel voor over... vind alleen k*t dat alle voorbumpers van de mx zo'n 5 cm extra na voren steken, want dan lijkt ie aan de voorkant iets omhoog te staan en verlagen word hem ook haast nie want dan kom je echt bij elk hobbeltje bijna op de grond of er al tegen aan :?


mah vin het verder een super kitje!! :bier:
It's time to ignition some straight automobil pimp.
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

Dub schreef:ach jah... elke kit is veel werk... dus als je het dat DE kit vin die op je mx moet, dan heb je de tijd en moeite er ook wel voor over... vind alleen k*t dat alle voorbumpers van de mx zo'n 5 cm extra na voren steken, want dan lijkt ie aan de voorkant iets omhoog te staan en verlagen word hem ook haast nie want dan kom je echt bij elk hobbeltje bijna op de grond of er al tegen aan :?


mah vin het verder een super kitje!! :bier:


neem aan dat john ook DE kit had samengeteld.
maar had er echt zoveel werk aan dat ie voor andere skirts gekozen
heeft. maar idd als je er de moeite voor neemt krijg je er wel wat voor terug :bier:
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

justa schreef:
Dub schreef:ach jah... elke kit is veel werk... dus als je het dat DE kit vin die op je mx moet, dan heb je de tijd en moeite er ook wel voor over... vind alleen k*t dat alle voorbumpers van de mx zo'n 5 cm extra na voren steken, want dan lijkt ie aan de voorkant iets omhoog te staan en verlagen word hem ook haast nie want dan kom je echt bij elk hobbeltje bijna op de grond of er al tegen aan :?


mah vin het verder een super kitje!! :bier:


neem aan dat john ook DE kit had samengeteld.
maar had er echt zoveel werk aan dat ie voor andere skirts gekozen
heeft. maar idd als je er de moeite voor neemt krijg je er wel wat voor terug :bier:


yup ik heb iemand die er verstand van heeft aan laten werken, had al meer dan 3uur aanpaswerk aan 1 skirt en toen pastte het nog niet goed, ja of moet onder spanning..tja..je weet het he..dat gaat dan op gegeven moment scheuren.maar mijne kwamen van cdw-tuning.de doe daar dus iig nooit geen zaken meer mee.

heb nu van jeroentje.nl kost meer maar pasvorm is erg goed!

ik wou ook eerst die achterbumper die eefjuh nu wil, maar had echt geen zin om er maanden of langer op te wachtten.
de voorbumper is ook te bestellen bij
http://maxpower-extremecars.de/

die levert de bumper ook.

de directe link>
http://www.max-styling.de/shop/product_ ... a-MX3.html
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

kreeg vandaag een mailtje van nlpower.nl
die leveren deze bumper nu ook. stuk dichterbij huis dan duitsland
in ieder geval
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

de jap style achter bumper is er ook te koop :shock: kwijl
Afbeelding
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

:kwijl:

Jaa!!

Mooi.. die set gaat het dus worden!

Zeer spijtig dat hij nu al zo makkelijk te verkrijgen is, geheid dat er binnen een jaar een heleboel met deze set rijden.. maar ach.. nog niet in onze kleur :D
Plaats reactie