Mashamoto engine swap
Moderator: Moderators
- Mashamoto
- Co-Pilot
- Berichten: 458
- Lid geworden op: 17 sep 2004, 21:25
- Locatie: hoogeveen
- Contacteer:
Terwijl de rest van nederland meubels aan het kijken was, werd er bij Fullsize customs hard gewerkt.
Eerst zou zaterdag het blok erin gelepeld worden, maar Fullsize had storingsdienst en uiteraard was er zaterdag de storing van het jaar.
Maar vandaag was het zover. Voorbereid op een hoop gevloek en gescheld lieten we het blok zakken, maar op een ongewillige motersteun na gleedt ie erin als boter. Daarna ons bezig gehouden met de leidingen en stekkertjes. Helaas had de eigenaar (ik dus ) van de auto weer een paar onderdelen op zijn schoorsteenmantel staan, waardoor we niet verder konden. Geschreven door Tiga
Volgende keer gaan we dus weer verder.
De plaatjes ----> http://www.shadowsquad.nl/members/Masha ... Album8.htm
Eerst zou zaterdag het blok erin gelepeld worden, maar Fullsize had storingsdienst en uiteraard was er zaterdag de storing van het jaar.
Maar vandaag was het zover. Voorbereid op een hoop gevloek en gescheld lieten we het blok zakken, maar op een ongewillige motersteun na gleedt ie erin als boter. Daarna ons bezig gehouden met de leidingen en stekkertjes. Helaas had de eigenaar (ik dus ) van de auto weer een paar onderdelen op zijn schoorsteenmantel staan, waardoor we niet verder konden. Geschreven door Tiga
Volgende keer gaan we dus weer verder.
De plaatjes ----> http://www.shadowsquad.nl/members/Masha ... Album8.htm
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)
Het rijden laat nog even op zich wachten. Hebben weer een nieuwe puzzel gevonden en de oplossing is lastig.
3 man sterk waren we gisteravond weer aanwezig. Vol goede moed aan de slag. Maar wat al gevreesd werd, dat werd de waarheid. Het remvloeistof reservoir stond zodanig in de weg dat hij aan de kant moet en elders geplaatst moet worden...en laat het nu net een constructie zijn die zich niet echt leent voor een makkelijke oplossing. Maar we hebben Fullsize, dus het zal allemaal wel weer goedkomen.
Sam was ondertussen begonnen met het trekken van een nieuwe +-kabel, daardoor raakte hij zo op dreef dat hij maar bleef trekken aan allemaal draadjes, met dit als resultaat:
Omdat niks doen mij toch ook niet ligt, ben ik alvast maar begonnen de stenen uit Fullsize zijn oprit te verwijderen. Er komt nl. een nieuwe oprit in. Er kwam trouwens ook nog een rooie mx-3 langsrijden. Die stond even stil om MissLeo haar mx-3 te bewonderen, maar reed al door voordat ik ff een praatje kon maken. Ben benieuwd wie het was.
Alle plaatjes zijn hier te bewonderen:
3 man sterk waren we gisteravond weer aanwezig. Vol goede moed aan de slag. Maar wat al gevreesd werd, dat werd de waarheid. Het remvloeistof reservoir stond zodanig in de weg dat hij aan de kant moet en elders geplaatst moet worden...en laat het nu net een constructie zijn die zich niet echt leent voor een makkelijke oplossing. Maar we hebben Fullsize, dus het zal allemaal wel weer goedkomen.
Sam was ondertussen begonnen met het trekken van een nieuwe +-kabel, daardoor raakte hij zo op dreef dat hij maar bleef trekken aan allemaal draadjes, met dit als resultaat:

Omdat niks doen mij toch ook niet ligt, ben ik alvast maar begonnen de stenen uit Fullsize zijn oprit te verwijderen. Er komt nl. een nieuwe oprit in. Er kwam trouwens ook nog een rooie mx-3 langsrijden. Die stond even stil om MissLeo haar mx-3 te bewonderen, maar reed al door voordat ik ff een praatje kon maken. Ben benieuwd wie het was.
Alle plaatjes zijn hier te bewonderen:

- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht