sneller optrekken?

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

OMD schreef:heb zonder gelul 235 km/h gehaald in me mx-3... oke vraag me niet hoe lang het duurde :roll: .... maar zat wel tegen zn begrenzer aan. Trouwens wel apart geluidje als je 235 rijd en hij tikt je bergrenzer aan :lol:


Dat kan ook best wel hoor....
Ik ging naar 220, maar heb dan wel een complete bodykit....
Dat ziet er wel leuk uit, maar vangt een hoop wind...
Gebruikersavatar
needforspeed
New member
New member
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 mei 2004, 13:39
Locatie: Schijndel (bij den bosch)

Bericht door needforspeed »

de mijne rijd toch echt maar 205 km per uur heb ik meerdere malen gehaald zonder enige moeite maar niet harder zou ik wel willen hoor maar die kutbegrenzer staat dat niet toe!!!
:euh: kan ik nog nie met een corrado wedstrijdje doen! :cry:
when it's going get tough!
the tough get going!
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

needforspeed schreef:de mijne rijd toch echt maar 205 km per uur heb ik meerdere malen gehaald zonder enige moeite maar niet harder zou ik wel willen hoor maar die kutbegrenzer staat dat niet toe!!!
:euh: kan ik nog nie met een corrado wedstrijdje doen! :cry:


Dat verschild toch heel erg per auto..., maar die van mij gaat simpel naar 210, en daarna is het echt wachten hoor, dat lijkt wel eeuwen te duren hihi
Gebruikersavatar
speedymike
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 143
Lid geworden op: 20 nov 2003, 00:23
Locatie: Voorschoten

Bericht door speedymike »

he gasten het snel optrekken gaat om het JUISTE moment voelen op het punt waar de auto zijn max koppel en max vermogen heeft.
ZONDER gelul zou je bij wijze als je dit GOED doet een 4 cyl 2,3 GTI met chip tuning HEEL makkelijk kunnen weg trekken en zeker rijden.Geen hoge top.

En de max top van een mx3 is veelal verschillend :cry:
wat nog erger is IS DIE KUT BEGRENZER :nut:
Gebruikersavatar
MAD-MX-3
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 jun 2004, 19:10
Locatie: Nijverdal

Bericht door MAD-MX-3 »

Jaaaaah zie je nou wel, ik wist wel dat dr zo'n k*t begrenzer in zit. Ik wou ook een keer zijn top proberen maar dat gekke ding loopt gewoon rap over de 200 en opeens bij 215 wil die niet harder :x, weet iemand waar die begrenzer zit en hoe die eventueel is te verwijderen ???
My ride... My life
Gebruikersavatar
speedymike
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 143
Lid geworden op: 20 nov 2003, 00:23
Locatie: Voorschoten

Bericht door speedymike »

MAD-MX-3 schreef:Jaaaaah zie je nou wel, ik wist wel dat dr zo'n k*t begrenzer in zit. Ik wou ook een keer zijn top proberen maar dat gekke ding loopt gewoon rap over de 200 en opeens bij 215 wil die niet harder :x, weet iemand waar die begrenzer zit en hoe die eventueel is te verwijderen ???


je kan het laten doen alleen zijn er weinig bedrijven die het aan durven
MAAR je ken hem niet verwijderen wat je wel kan doen is het moment van in grijpen verlaten moet je wel weten welke cpu je heb ........nog meer weten..........je toeren vlak wordt groter laat hem op brengen tot +/- 10000 rmp dan heb je ruim 9500 rmp waarin je kan rjden de rest verwaarloosd ie tevens als je het helemaal goed wil doen ........lees verder
Gebruikersavatar
speedymike
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 143
Lid geworden op: 20 nov 2003, 00:23
Locatie: Voorschoten

Bericht door speedymike »

Gaan we verder plaats een bdr (benzine druk regelaar )
laat je lucht range afstellen
zorg voor een goede lucht instroming
kijk dan hoe ver je komt en dan hoor ik het wel weer
Plaats reactie