@ MikeX3
Moderator: Moderators
justa schreef:kan je geen offerte's aanvragen voor verzekering.
en die kan je dan tonen aan je ouders dat je het dus wel aankan
qua kosten
kan ik ook wel.. maar dan zeggen ze dat het kwa onderhoud nog wel meer gaat kosten en dat het gewoon zonde is van me geld... Ze proberen het steeds uit me hoofd te praten.. Ze zeggen ook, je kan altijd onze auto lenen.. Maar ik wil der gewoon zelf 1.. Waar ik mee kan doen wat ik wil...
-
- Super-Pilot
- Contacteer:
ik zie dat je graag een mx wil
en dat gun ik je ook graag
maar sommige mensen , onderschatten wat het echt kost , dat auto rijden
komt meer bij kijken dan dat sommige denken .
je kan ook een klein autotje kopen voor een poosje
en als je t daar goed in red de eerste tijd , kun je later een mx3 kopen
zo zou je je ouders er wel van kunnen overtuigen dat je wel een auto kan onderhouden
zo zou je je ouders er wel van kunnen overtuigen dat je wel een auto kan onderhouden

bramx3 schreef:ik zie dat je graag een mx wil
Serieus ik onderschat het niet.. Ben echt alles aan het narekenen... En het is te doen.. Al gaat er wel serieus veel geld in zitten.. Maar dat is toch mijn keuze... Het kopen is een eitje voor mij.. geld zat om dat te doen.. Maar echt per maand gaat sowat al me geld erin zitten.. Maar als ik dat graag wil

- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
-
- Super-Pilot
Ik heb er ook voor gekozen,
Nou is mijn verzekering helemaal niet duur omdat mijn vader 75%no-claim heeft dus ik betaal 60 euro per 3 maanden en 96 euro aan belasting per 3 maanden.
Maar ik kan het wel betalen maar moet er veel voor laten.
Want er komt niet alleen de koste van bezine en onderhoud bij.
maar denk ook maar eens aan ziekefonds tel abo? Dan hou je niet veel meer over hoor.
Nou is mijn verzekering helemaal niet duur omdat mijn vader 75%no-claim heeft dus ik betaal 60 euro per 3 maanden en 96 euro aan belasting per 3 maanden.
maar denk ook maar eens aan ziekefonds tel abo? Dan hou je niet veel meer over hoor.

agree ik als scholier moet al veel achter wegen laten om mijn 16 klepper op de straten te houden MET benzinejohnmichel schreef:Ik heb er ook voor gekozen,

-
- Super-Pilot
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Ik heb t er al met je over gehad en weet ook meer qua financien van jou.
Op zich moet je t kunnen redden mits je een niet al te dure mx aanschaft en je geen erg hoge onkosten hebt. Aangezien je toch een 1.6 wilt verwacht ik dat ook niet, meeste problemen zijn toch met de v6 als ik zo de site nagaat.
Hoe lang moet je nog naar school dan?
Als je nog 1 a 2 jaar moet, moet t denk ik zowieso geen probleem zijn, mits je (nogmaals) niet de duurste mx koopt.
We rekenen t op de chat nog wel een x door

Op zich moet je t kunnen redden mits je een niet al te dure mx aanschaft en je geen erg hoge onkosten hebt. Aangezien je toch een 1.6 wilt verwacht ik dat ook niet, meeste problemen zijn toch met de v6 als ik zo de site nagaat.
Hoe lang moet je nog naar school dan?
Als je nog 1 a 2 jaar moet, moet t denk ik zowieso geen probleem zijn, mits je (nogmaals) niet de duurste mx koopt.
We rekenen t op de chat nog wel een x door

Driven by a sixpack