green air filter

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

OMD
New member
New member
Berichten: 46
Lid geworden op: 05 feb 2004, 19:48
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door OMD »

mx almere schreef:Klopt, maar je kan hem ook gewoon "afdoppen" en verwijderen. Hoe je ook niet met onzinnig plastic rond te rijden.


wat voor een soort dop moet ik dan gaan gebruiken???
skielder
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 290
Lid geworden op: 01 dec 2003, 18:15
Locatie: den helder

Bericht door skielder »

ja, ik heb er nu 1 van hout in de schuur liggen, maar zal dat niet in de fik vliegen?

zelf denk ik van niet, aangezien die plastic afdekdop ook niet smelt :?

maar wil het wel ff cker weten, vindt die tape ook voor geen porum staan
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Ik vind een houten oplossing heel vreemd klinken, maar goed in de fik viegen doet het sowiezo niet.... het zit niet eens tegen het blok aan, en al zou het tegen het blok aan komen dan nog niet, het kleppen deksel word hooguit iets van 90 graden ofzo..
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Ik heb er een metalen dop in zitten, en het lijkt erop alsof die er speciaal voor is gemaakt. Hij is er bij VerWijk in gezet, maar zal waarschijnlijk op veel meer plaatsen te krijgen zijn.
skielder
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 290
Lid geworden op: 01 dec 2003, 18:15
Locatie: den helder

Bericht door skielder »

Marcel_mx3 schreef:Ik vind een houten oplossing heel vreemd klinken, maar goed in de fik viegen doet het sowiezo niet.... het zit niet eens tegen het blok aan, en al zou het tegen het blok aan komen dan nog niet, het kleppen deksel word hooguit iets van 90 graden ofzo..


metaal is schaars bij ons in de schuur, hout hebben we nog genoeg, dus vandaar :D
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

skielder schreef:metaal is schaars bij ons in de schuur, hout hebben we nog genoeg, dus vandaar :D


Lang leven de beunhazen :biertje: :mrgreen:
Gebruikersavatar
mazdamaster
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
Locatie: prof groningen

Bericht door mazdamaster »

ach ik vindt het v6 geluid al mooi genoeg dat heeft ook niet iedere auto
joost_mx3
New member
New member
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2004, 22:06
Locatie: enschede

Bericht door joost_mx3 »

Ik heb nu maar mijn aanzuigbuis verwijderd en de houder voor mijn motorkap maar vastgezet aan het frame d.m.v het plaatje verplaatsen. Het geluid is nu ook al stukken beter......lekker goedkope oplossing :lol:
Maar hoe zit het met een universeel filter in combinatie met luchtmeter voor een 1.6??Blijft ie dan wel stationair lopen als hij het niet meet?Mijn enige aansluitpunt is na het luchtfilterhuis en dus ook na de meter van de lucht..
Live Life to the fullest
Plaats reactie