Ja dit kan zeker heb ik ook gedaan met die van mij en ik heb nu vier rem lichten vier stadslichten achter en een mist lamp en die werkt gewoon op het rem licht..
er moet alleen een diode tussen anders mol je het een en ander. en dan kun je gewoon je mist lamp aan zetten zonder probleem en rem lichten...
Groeten Zilverbird
zal er wel een foto van maken als het niet duidelijk is.......
Heel intressant. Dan weet ik weer wat doen. Thx dude
Ja dit kan zeker heb ik ook gedaan met die van mij en ik heb nu vier rem lichten vier stadslichten achter en een mist lamp en die werkt gewoon op het rem licht..
er moet alleen een diode tussen anders mol je het een en ander. en dan kun je gewoon je mist lamp aan zetten zonder probleem en rem lichten...
Groeten Zilverbird
zal er wel een foto van maken als het niet duidelijk is.......
Wat voor diode moet er eigenlijk tussen???
Er zijn zoveel verschillende soorten.
Diode weet ik zo effe niet meer uit mijn hooft maar ik zal dit nakijken en dan maak ik er wel wat foto`s van.....
die diode zorgt er voor dat de stroom niet terug gaat als je remt en als je de mistlamp aan zet.....en het is safer..en met de apk laat ik het zo zitten
heb er nog nooit geen klachten van gehoort..p.s. ik heb ook vier stads lichten en vier rem lichten en maar een mistlamp....
maar is simpel tedoen haal de lampen er uit en bij de mistlamp een enkele terug en geen probleem met de apk toch......
foto`s volgen nog en zal straks even kijken welke diode dat is....
Vraagje die Altezza (voor achterlampen) zitten daar wel al die gaten in voor dubbele verlichting of ook niet.....
groeten zilverbird
Laatst gewijzigd door zilverbird op 29 mar 2006, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.