mx3freak schreef:miguel is een goede vriend, wat ik heb gepost heeft ie me gister verteld, en al meerdere malen daarvoor ook.
daarom zei ik al, hij heeft gelijk.
Ik wil 'm ook absoluut niet afzeiken hier ofzo. Ik vind 'm persoonlijk ook okay en hij heeft z'n werk ook altijd super gedaan, maar wat ik niet kan begrijpen is dat ie mij m'n geld terug stort van een bestelling die ik bijna een jaar geleden heb gedaan en tegen jou zegt ie dat ie tijdelijk stopt. Maar goed, ik heb nog wel een paar dingen die ik niet begrijp in alle verhalen die nu de ronde doen maar het lijkt me niet verstandig om dat hier in alle openheid te gaan bespreken.
Ik denk dat hij zelf een dezer dagen hier ook wel een reactie zal plaatsen.
Ik weet het niet meer hoor. Jasper geeft aan dat ie tijdelijk is gestopt, maar mij heeft ie gezegd dat ie Nederland gaat verruilen voor Spanje. Niet dat ik Jasper niet geloof ofzo, maar het is wel erg verwarrend allemaal zo...
Is het beste denk ik om gewoon op een reactie van Miguel te wachten.
wally118 schreef:Ik weet het niet meer hoor. Jasper geeft aan dat ie tijdelijk is gestopt, maar mij heeft ie gezegd dat ie Nederland gaat verruilen voor Spanje. Niet dat ik Jasper niet geloof ofzo, maar het is wel erg verwarrend allemaal zo... Is het beste denk ik om gewoon op een reactie van Miguel te wachten.
naja, het lijkt erop dat er maar 1 iemand is die echt zit te wachten op een sluitend antwoord van hem persoonlijk, en dat ben jij...
aangezien hij hier ook niet veel meer op het forum is kun je denk ik lang wachten op een antwoord... aangezien jasper al aangeeft dat die hem vaak spreekt zou ik hem dan wel op zn woord vertrouwen hierover...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gezien de berichten in dit toppic mag het duidelijk zijn dat JD graph... nu niet meer actief bezig is als bedrijf.
De reden is voor ons een vraag voor hem een weet... Hij zal er waarschijnlijk een goede reden voor hebben die wij natuurlijk allemaal 100% respect...!!!
Wanneer je meer wilt weten is het beter om direct met hem contact op te nemen.