Homokineet

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
RazorMX-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 jul 2004, 19:34
Locatie: Huissen

Homokineet

Bericht door RazorMX-3 »

Ey ik zoek een homokineet (rechtsvoor) voor m'n 1.6i'tje. Ik heb al gepost op andere forum's waar sommige van jullie mij adresjes voor onder andere Deijne hebben gegeven. Wat denk je hebben ze em niet op voorraad :nut: . Dus ik een link op die site gevolgd van Japoto (ofzoiets) en die hadden em ook niet :shock: . Nu vraag ik hier nogmaals, of jullie weten waar je aan zo'n ding kan komen.
Ik heb wel deze site gevonden http://shop.mazdapartstore.com/, en wat ik daar uit opmaak is dat dat nieuwe onderdelen zijn. Heeft iemand van jullie ervaring met deze site, of ze goed leveren enzo. Ik ben namelijk al een keertje via internet opgelicht ;) , en ik wil dat geen tweede keer meemaken.
Greets

Razor
OMD
New member
New member
Berichten: 46
Lid geworden op: 05 feb 2004, 19:48
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door OMD »

misschien gewoon origineel bij mazda scoren. Zijn geloof ik iets van 37,00 ex. Mot er ook een hebben voor linksvoor. Die ligt aan duigen
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

Je kunt eventueel nog via www.onderdelenlijn.nl proberen. Dan gaat je verzoek naar alle aangesloten sloperijen. Voor een voorkantje voor m'n 323f werd ik toen binnen een half uur al teruggebeld door een sloper die een goeie had liggen...

En www.auto-onderdelen.nl lijkt van eenzelfde strekking te zijn.
Afbeelding
Plaats reactie