Onlangs las ik op de volgende site dat je nu ook boetes krijgt voor het monteren van zuignappen, voor je nav, op je voorruit!
http://www.stickerland.nl/information.php/pages_id/16
Dit vind ik wel erg ver gaan zeker nu de helft van nederlands met dit soort navigaties rijdt...
Onnodige voorwerpen op je voorruit
Moderator: Moderators
- D-PAC
- Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
Onnodige voorwerpen op je voorruit

私は私の"遠隔開始" ボタンを愛する
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
beetje oud nieuws, is overal op nieuws en alles geweest..
echter is het laats voor de rechtbank geweest, en die heeft het afgewezen omdat de politie het niet konden bewijzen...
had je zelf ook kunnen vinden, door eerst ff de link door te lezen van flitservice:
dus ophef om niks...
ik heb zelf ook een navigatie voorin de auto zitten, maar dan met de zuignap op het dash, kan ideaal, en is echt niet doorkijkbelemmerend.
het kan best zo zijn dat in sommige situaties het wel zo kan zijn dat ie in je zichtsbeeld zit, en dan is het ook niet meer dan onlogisch dat je een bon krijgt...
ding hoeft toch ook niet pal voor je snuffert te hangen of wel soms??? als je soms ziet waar mensen ding hebben zitten dan heb je toch een ''dood plekje'' in je zichtsveld, en dat zou evt altijd brokken kunnen veroorzaken
echter is het laats voor de rechtbank geweest, en die heeft het afgewezen omdat de politie het niet konden bewijzen...
had je zelf ook kunnen vinden, door eerst ff de link door te lezen van flitservice:
Beste FS'ers; zaterdag heb ik de beslissing van de officier van justitie
ontvangen op mijn beroepschrift, en waar de meeste hier het wel over eens zijn, heeft hij/zij nog eens bevestigd; de beschikking wordt vernietigd. Oftewel, bekeuring niet terecht !!!!
Zonde van mijn tijd, zonde van de agent zijn tijd en zonde van de tijd
van OvJ.... de staatskas weer wat leger, door het najagen van onzinboetes... vervelende is alleen dat ze nu dus nog meer boetes moeten schrijven, om deze kosten allemaal weer goed te maken.
dus ophef om niks...
ik heb zelf ook een navigatie voorin de auto zitten, maar dan met de zuignap op het dash, kan ideaal, en is echt niet doorkijkbelemmerend.
het kan best zo zijn dat in sommige situaties het wel zo kan zijn dat ie in je zichtsbeeld zit, en dan is het ook niet meer dan onlogisch dat je een bon krijgt...
ding hoeft toch ook niet pal voor je snuffert te hangen of wel soms??? als je soms ziet waar mensen ding hebben zitten dan heb je toch een ''dood plekje'' in je zichtsveld, en dat zou evt altijd brokken kunnen veroorzaken
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten