Bodykits

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

EricMX schreef:...Hier zit namelijk een verkeerde nummerplaat vak in verwerkt (export), in dat kleine vakje past geen nederlands kenteken. :?


Je moet het eens navragen bij het RDW. Het kan zijn dat je dan een 18.2 aantekening in je kenteken kunt krijgen, zodat je dat smalle plaatje mag voeren. Je moet dan wel de grote platen óók in de auto hebben dacht ik...

Probleem: die kenteken aantekening krijg je niet zomaar. Meestal is dat alleen weggelegd voor wagens waarbij het bij het op kenteken zetten al duidelijk was dat de plaat niet ging passen. Ik heb geen idee hoeveel het kost om je auto opnieuw op kenteken te laten zetten. Dat zal vast niet goedkoop zijn, omdat de auto dan ws opnieuw gekeurd moet worden. Maar als ie op dat moment geen ruimte heeft ZOU HET KUNNEN dat je die 18.2 wel krijgt.

Een ander idee: ik weet dat het er niet uitziet, maar zou zo'n caravan kenteken d'r toevallig in passen?
EricMX
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:30
Locatie: Uithuizen (Groningen)
Contacteer:

Bericht door EricMX »

Qinx schreef:
EricMX schreef:...Hier zit namelijk een verkeerde nummerplaat vak in verwerkt (export), in dat kleine vakje past geen nederlands kenteken. :?


Je moet het eens navragen bij het RDW. Het kan zijn dat je dan een 18.2 aantekening in je kenteken kunt krijgen, zodat je dat smalle plaatje mag voeren. Je moet dan wel de grote platen óók in de auto hebben dacht ik...

Probleem: die kenteken aantekening krijg je niet zomaar. Meestal is dat alleen weggelegd voor wagens waarbij het bij het op kenteken zetten al duidelijk was dat de plaat niet ging passen. Ik heb geen idee hoeveel het kost om je auto opnieuw op kenteken te laten zetten. Dat zal vast niet goedkoop zijn, omdat de auto dan ws opnieuw gekeurd moet worden. Maar als ie op dat moment geen ruimte heeft ZOU HET KUNNEN dat je die 18.2 wel krijgt.

Een ander idee: ik weet dat het er niet uitziet, maar zou zo'n caravan kenteken d'r toevallig in passen?


Hey bedankt voor de tip, zal het binnenkort idd es navragen :biertje:
Afbeelding
2fast 2robbie
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 14 jun 2004, 11:46
Locatie: made

Bericht door 2fast 2robbie »

denk niet dat het kan. Ik heb de mijne ingevoerd (zelf). en alleen een Amerikaan ofzo kon dat
Afbeelding
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

EricMX schreef:Het is inderdaad wel verdomd prijzig ja.... Wel iets goedkoper dan jij aangeeft (2815,54) Je hebt 2 achterbumpers meegeteld geloof ik. Maar goed als je het foutje er afhaalt kom je nog op 2275,28 euro. Daar zal ik nog even flink voor aan het werk moeten vrees ik.... :cry:

Eerst maar eens het volgende bestellen:
VSX Front Bumper: 540,26
VSX Side Skirts: 540,26
Dit is totaal 1080,52 euro
Spuiten gaat ongeveer 200 euro kosten denk ik. Monteren doe ik zelf wel, scheelt ook weer geld.

De achterbumper en de ram air moterkap en de JT Spoiler US Style zal ik dan later nog moeten bestellen...

He Marcel, bedankt voor de berekening :biertje:


de voorbumper en sideskirts zijn echt ubervet..erg mooi!!
ben erg benieuwd om de kit eens in het echt te zien.
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

2fast 2robbie schreef:denk niet dat het kan. Ik heb de mijne ingevoerd (zelf). en alleen een Amerikaan ofzo kon dat


het kan voor zover ik begrepen heb bij iedere auto waar geen ruimte is voor het normale formaat plaat. Als je dus een Amerikaanse wagen importeert waar wèl plek is voor het normale formaat plaat, moet je ook het normale formaat voeren.

Maar het is vast uit te zoeken!
EricMX
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:30
Locatie: Uithuizen (Groningen)
Contacteer:

Bericht door EricMX »

Hmmmm... Zal het wel even uitzoeken hoe het allemaal zit.
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Hey mensen.

Ik heb ook de USA uitvoering van de mx3. Voor heb ik gewoon een normale kentekenplaat, en achter een mooie vierkante(!) plaat. Het ziet echt vet uit vind ikzelf 8) . Zal binnenkort nog eens wat fotos plaatsen van mijn wagentje. Alleen liggen der nog steeds geen 17ers onder :cry: .....


:bier: Greetz mark mx-3
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

mark mx-3 schreef:Hey mensen.

Ik heb ook de USA uitvoering van de mx3. Voor heb ik gewoon een normale kentekenplaat, en achter een mooie vierkante(!) plaat. Het ziet echt vet uit vind ikzelf 8) . Zal binnenkort nog eens wat fotos plaatsen van mijn wagentje. Alleen liggen der nog steeds geen 17ers onder :cry: .....


:bier: Greetz mark mx-3


zou ook heel lastig rijden als die eronder liggen ;)
Gast

Bericht door Gast »

Daarom komen er al een hele tijd vonken onder mijn auto uit :blink: .We zijn wel bij de hand vandaag he ;) . Hahaha.

Greetz mark mx-3 :bier:
Plaats reactie