noodloop???

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
OMD
New member
New member
Berichten: 46
Lid geworden op: 05 feb 2004, 19:48
Locatie: Leiden
Contacteer:

noodloop???

Bericht door OMD »

heb een probleempje met me mx-3 nl. Ik heb afgelopen vrijdag met sander staan praten (van dit forum ook en senshispeed) en ik vertelde tegen hem dat ik denk dat ik langzamer ga dan de rest. Dus hij wilde wel een stukje meerijden met als gevolg dat er een gozer naast me zat die zowat een hartstilstand kreeg van de traagheid. Hij zij dat het wel een 1.6je lijkt. Heb ook jezus veel moeite met een punto 93' met een 1.2. hij begon dat met auto misschien op noodloop stond en dat ik de ECU moet resetten. In hoeverre kan dit mogelijk zijn???

Ging trouwens aan het einde van de avond tegen hem sporten. Ik heb oude model motor en hij nieuwe. Ik werd volledig aan stront gereden en daar heb ik geen v6 voor gekocht....

PLZ HELP ME.....

Greetz
Gebruikersavatar
xedos
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1213
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:06
Type Mazda: Anders
Bouwjaar: 2014
Locatie: Heemskerk.

Bericht door xedos »

Als ie in noodloop loopt dan ben je niet zoveel vermogen kwijt.Het lijkt meer op dat je tandriem of je ontsteking niet "op tijd" staat ofzo.Resette kan door accupool los te koppelen en dan 30 sec je rempedaal intrappen.Of zekering van je binnenverlichting eruit en 30 sec rempedaal.Maar dan nog,er is een rede dat je ecu in noodloop staat of stond.Je kan het beste je ecu laten uitlezen. :duim1:

Gr Xedos.
Gebruikersavatar
crazyarjan
Pilot
Pilot
Berichten: 591
Lid geworden op: 05 jun 2004, 23:59
Locatie: leerdam

Bericht door crazyarjan »

hoe is de stationair loop? rammelen? tikken? overslaan? probeer iets duidelijker te zijn
voor het zelfde geld is je lamda regeling van het pad af.
kan van alles zijn

veel succes ermee
Plaats reactie