MazdaSpeed stoelen intresse? SPOED

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

MazdaSpeed stoelen intresse? SPOED

Bericht door Marcel_mx3 »

Deze mail ontving ik van MS-Tuning
Reageer niet via mij maar bij intresse neem direct contact op met hun !

Hi Marcel, wegens de grote vraag naar die replica seats op het Senshispeed forum bestaat er nu de mogelijkheid om deze te kunnen leveren. Ik heb een leverancier in de VS gesproken, hij is bereid om bij minimaal 10 sets afname een bestelling te leveren.Wel moet er onmogelijk snel een bedrag op tafel komen om deze te realiseren.Kreeg eigenlijk tot morgenmiddag Westkust tijd = 4 uur terug de tijd om hier op te reageren.Zal dit proberen te rekken tot maandag. Uiteraad zal dit vooruitbetaald moeten worden en wel voor maandag 7 juni! Als er minimaal 10 serieuze klanten zijn dan is de prijs 375 euro per set, incl BTW, shipping+douane+handling.
Heb al gesproken met Mike Lago van het Senshispeedforum.Hij gaat daar de orders afhandelen en de betalingen innen.
Als je een bericht hierover op je forum kan plaatsen dan zou dit geweldig zijn.Mocht je nog vragen hebben dan kun je me bellen op 06-27035206.

Mvg Stifan Maan.

MS tuning v.o.f.
Uitgeest
mob : 06-27035206
fax : 0251-319402
s.maan@ms-tuning.nl
www.ms-tuning.nl
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

sorry , lijkt me wel leuk maar heb al mn vakantie geld algespendeert aan andere stuff voor mn mazda 8)
Plaats reactie