xedos schreef:Maar ze veranderen toch ook je onstekingstijdstip en je gasklep sensor stand? Hoe zit dat dan? met alleen de range software aanpassing zegmaar is het niet compleet toch? Ik kan er nasst zitte hoor.
Wij hebben electronische onsteking en zal dus ook wel op die chip staan,
En de stand van de gasklep kan je zelf bij stellen,
die is om het stationair toerental weer goed te krijgen, aangezien die namelijk na het range'e wat hoog loopt..
Hallo, ik ben nieuw hier. Ik heb een mx3 uit 1994 (V6).
Ik heb er een remus opgezet en een green air open luchtfilter. Ik lees hier allemaal dingen over luchtranges aan laten passen. Klinkt leuk, maar hoeveel meer brandstof gaat ie verbruiken? Ik rijd nu gemiddeld bijna 1 op 10. Hoe veel meer geluid gaat het filter maken? En als je constant op de snelweg rijdt?
mx almere schreef:xedos Mx-3 zonder bougies zilverbird mx-3 zonder bougies skielder mx-3 mx almere zonder bougies remco mx3 met bougies email rambo17@zonnet.nl Zijn er dan toch alweer 4..
ik heb sinds een half jaar een zwarte mx 3 1.8 v6 en bevalt echt super
xedos schreef:Maar ze veranderen toch ook je onstekingstijdstip en je gasklep sensor stand? Hoe zit dat dan? met alleen de range software aanpassing zegmaar is het niet compleet toch? Ik kan er nasst zitte hoor.
Wij hebben electronische onsteking en zal dus ook wel op die chip staan, En de stand van de gasklep kan je zelf bij stellen, die is om het stationair toerental weer goed te krijgen, aangezien die namelijk na het range'e wat hoog loopt..
ik heb dit eens rustig doorgelopen en aangezien ik nu ook een open filter heb van mazdaspeed. ben ik dus ook van plan om die te laten rangen. maar ik heb een 1600 van 92 en dus een andere luchtmassameter dan de v6-jes. is het dan bij mij ook mogelijk om die te rangen.