Sneeuwschuivers... wel of niet mooi?

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

De foto die jij plaast is inderdaad mijn auto...

De lijnen van die bumper passen niet bij de auto inderdaad, ALS je alleen de bumper hebt gemonteerd....

Zo als al eerder aangegeven kunnen veel mensen de bodykit er niet in een keer op zetten...

Als je op deze foto kijkt vind ik dat de lijn helemaal WEL klopt...
Ook al is de lijn van de orginele auto veranderd, is de lijn wel weer compleet :
Afbeelding

Uiteraard zijn er mensen die helemaal verlieft zijn op de orginele lijnen van de mx.
Neem mx almere, die behoud de orginele lijn heel mooi, en maakt er toch wat aparts van.

Maar als jij de lijnen zo mooi vind, en je zegt dat je niet zo iets hoekigs op je auto gaat zetten, waarom bestel je dan in ******** die motorkap bij jeroentje?

Afbeelding

Vind je die wel echt bij de auto passen dan?
Maar goed dat is weer mijn mening..

:bier:
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

ik vind juist die motorkap weer niet mooi is net of die op adem moet komen of zo en die bumper is t ook niet echt, en Marcels kit vind ik wel mooi maar is nix voor mij. en dat is weer mijn mening. Dus je kunt je wel afvragen waarom iemand iets koopt maar waarom koop jij een zwarte broek en een andere een rode???
Driven by a sixpack
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

@ marcel,

als jij voor je auto gaat staan zul je zien dat je sideskirts niet evenveel uitsteken als je voorbumper, net als de achterbumper.

Opzich is het niet zo een vreselijk lelijke voorbumper, maar je heb gewoon naar mijn mening juis de goeie kit niet...



En waarom ik die motorkap wil? Tja, beetje klooien en je maakt dr zo iets moois van wat rond is en niemand heeft ;)

Heb je trouwens niet veel last van drempels? Of loopt deze bumper ook ietsje omhoog voor?
Gebruikersavatar
Bazup
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2005, 16:22

Bericht door Bazup »

@Tupke
Ik zal even contact opnemen met jeroentje 8)
Dan rijden er binnen kort 2 mx-3's met dezelfde voorbumper bij elkaar in de buurt, alhoewel ik je nog nooit tegen gekomen ben. :roll:
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

kan best , omdat me mx al een tijdje uit de running staat .
maar k zal je wel een keer zien rond rijden met die bumper :mrgreen:
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

die heb ik,die heb ik,die heb ik :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
crazyarjan
Pilot
Pilot
Berichten: 591
Lid geworden op: 05 jun 2004, 23:59
Locatie: leerdam

Bericht door crazyarjan »

nja ik denk wel dat eefjuh een punt heeft met betrekkign tot die scherpe lijnen en die rondingen.

ik vind bijvoorbeeld de bumper van mx almere super.. niet sneeuwschiuiverachtig maar gewoon mooi alsof het zo hoort...
To finish first, first you have to finish!
Plaats reactie