Wat voor muziek "blaast" er door jouw MX3?

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Muziek soort?

Hardcore
2
13%
hardstyle
6
40%
Rock
4
27%
House
1
7%
Heavy metal
0
Geen stemmen
Pop
2
13%
 
Totaal aantal stemmen: 15

EricMX
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:30
Locatie: Uithuizen (Groningen)
Contacteer:

Bericht door EricMX »

OK het lijkt me duidelijk: MX3 = Harde muziek!

Luister zelf het meest naar een lekker (Masters of) Hardcore :twisted: CD'tj in mn MX. Ook luister ik nog wel eens Hardtrance/Hardstyle. Ook voor mijn eigen producties, is de MX ideaal. Goede soundcheck hihi! :lol:
Laatst gewijzigd door EricMX op 23 mei 2004, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
luna
New member
New member
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 dec 2003, 19:42
Locatie: hoofddorp

Bericht door luna »

Hardcore en hardstyle is het enige voor mij, en dan zo hard mogelijk :dj: :cool2:
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Best Oude man,
dit keer ben ik het niet met je eens, als wij de muziek
aan hebben, blijft het haar ook in model en wij hebben
haar toch al vanaf '98 dus dit gaat niet altijd op!
Maar wij draaien graag; Guns 'n roses, Bon Jovi, Jessica Simpson,
Britney Spears, Bryan Adams :lol: Van alles wat.
Groetjes M&M
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Marcel_mx3 schreef:

Dacht dat jij wel 2 1200sl's had staan in je auto hihi


haha, tegenwoordig zie je het niet zo snel meer, maar vroeger zag je idd regelmatig eens een wagen met een draaitafelset staan op de parking bij een feest :twisted: Vaak was het er gezelliger als op het feest zelf :bier:
maaruh... ik ben zelf geen dj, ik produceer alleen maar. Dat alleen is al duur genoeg, zeker samen met de mx3 en regelmatig eens een xbox-gamepje ;)
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

EricMX schreef: Ook voor mijn eigen producties, is de MX ideaal. Goede soundcheck hihi! :lol:


hey, jij produceert ook zelf dan? Moeten we's een keer ff cd-tje uitwisselen :biertje:
Maar luister je echt naar je eigen muziek in de auto? Als ik muziek opzet is altijd de eerste opmerking: "dat is van jezelf zeker?" Maar ik luister alleen naar mezelf in me studiootje, zekerz niet in me auto :roll: Het is idd wel een goede soundcheck.
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Heej Eric en Yence zijn die productie's van jullie ook te downloaden om te luisteren of haal ik nou juist weer iets verkeerds aan hihi ?? :blink:
EricMX
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:30
Locatie: Uithuizen (Groningen)
Contacteer:

Bericht door EricMX »

Yence schreef:
EricMX schreef: Ook voor mijn eigen producties, is de MX ideaal. Goede soundcheck hihi! :lol:


hey, jij produceert ook zelf dan? Moeten we's een keer ff cd-tje uitwisselen :biertje:
Maar luister je echt naar je eigen muziek in de auto? Als ik muziek opzet is altijd de eerste opmerking: "dat is van jezelf zeker?" Maar ik luister alleen naar mezelf in me studiootje, zekerz niet in me auto :roll: Het is idd wel een goede soundcheck.


Ach ja bij sommige nummers hoor je wel goed dat ze van jezelf zijn, maar des te betere apperatuur je hebt (gebruik een paar synth's en pro- programma's als Cubase SL) des te beter de tracks worden. :bier:

Ik maak nu alleen nog hardcore. Hardtrance en Hardstyle heb ik voorlopig geen inspiratie meer voor. Trouwens, wat voor muziek maak jij dan?
Laatst gewijzigd door EricMX op 23 mei 2004, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
EricMX
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:30
Locatie: Uithuizen (Groningen)
Contacteer:

Bericht door EricMX »

Marcel_mx3 schreef:Heej Eric en Yence zijn die productie's van jullie ook te downloaden om te luisteren of haal ik nou juist weer iets verkeerds aan hihi ?? :blink:


Heb een paar jaar en site gehad deze is al een tijdje offline, er komt later dit jaar een nieuwe site :lol:

Ik had net al een klein demo mp3'tje gemaakt (32sec. 722KB) om even te laten horen maar ik heb momenteel geen webspace meer dus kan em niet uploaden... :cry:
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Hey, ik gebruik ook CubaseSL + hardware synths (en laatste tijd ook wel veel software als aanvulling). Wat heb jij allemaal staan? Mijn setup staat op http://yence.myownmusic.de . Binnenkort ga'k nieuwe pics maken van m'n opnieuw ingerichte studiootje.

@Marcel
m'n house/techno staat op:
http://www.wire.fm/?artist=YENCE
en de commerciele dingetjes op:
http://www.mp3.de/yence
EricMX
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:30
Locatie: Uithuizen (Groningen)
Contacteer:

Bericht door EricMX »

Hey, ik gebruik ook CubaseSL + hardware synths (en laatste tijd ook wel veel software als aanvulling). Wat heb jij allemaal staan? Mijn setup staat op http://yence.myownmusic.de . Binnenkort ga'k nieuwe pics maken van m'n opnieuw ingerichte studiootje.


Effe je site bekeken, jij hebt veel apperatuur zeg. Ik zal deze week even een nummer downloaden van je.

Ik gebruik (samen met een kameraad):

2 PC's: Een Pentium 3 en Pentium 4 PC
Cubase SL
Ni FM7 (Soft Synth)
Ni Kontakt (Halion sampler alleen dan veel beter)
Walldorf Attack (Drums)
M-Audio Delta Audiophile 2496 soundcard
Midiman 8x8/s (Midi)
Roland MC303 (GrooveBox)
Roland PC180A (Pro Midi Controller)
Yamaha Rm1x (Sequencer)
Yamaha An1x (Synth.)

Volgende aanschaf wordt een Nord Lead synth. :D
Plaats reactie