problemen!

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
needforspeed
New member
New member
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 mei 2004, 13:39
Locatie: Schijndel (bij den bosch)

problemen!

Bericht door needforspeed »

Hoi leuke site hoor!!Alleen jammer dat er geen 'hoofdstuk' in staat wat voor een problemen en evt wat je er aan kunt doen want die heb ik dus voor 888888888ste keer en ik word er goed ziek van!!!ten eerste ontsteking kapot alles nieuw gekocht daarvoor zoals verdelerkap,rotor,bougies + kabels en nieuwe startmotor. Nieuw alarmkastje vanwege startonderbreker (hele dag mee bezig geweest.)Nieuwe stuurbekrachtigingspomp en een nieuwe waterpomp+poelie + nog wat kleine dingen(maar dat is slijtbaar is nie erg) Nu loopt ie nog steeds niet goed begint weer te haperen en vorige week nieuwe remblokken erop en daar komt dat geluid (van als ze op zijn) is er ook weer maar daar is niks mis mee want zelf erop gelegd! misschien iets met de brekers of stuurinrichting of iets ben echt ten einde raad mensen!Help aub ik had net zo goed een tweede ervoor kunnen kopen zoveel geld dat erin zit. B.V.D. en houdoe Nick
when it's going get tough!
the tough get going!
DeOudeMan
New member
New member
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2004, 19:05

Bericht door DeOudeMan »

Beste needforspeed

Persoonlijk zou ik even een ander meer unieke naam zoeken, omdat dit vaak erg verwarrend en ik moet eerlijk zeggen niet erg orgineel is. Als iemand het over needforspeed heb, denk ik niet gelijk aan jou en dat is wel de bedoeling op een dergelijke forum.

Dan iets anders,

Ik ben geen technische man ( wat ben ik dan wel , vraag ik me al jaren zelf af), maar wat ik over het algemeen wel kan is een verhaal lezen en begrijpen.

Hoewel ik begrijp dat je al veel problemen heb gehad met je MX3, en ik dat zeer vervelend vind, denk ik dat je er goed aan doet iets meer en vooral chronologisch te vertellen.

Want er zijn vast mensen met ervaringen en ideeen, maar dan moet wel je verhaal leesbaar zijn en de (overgebleven) klacht duidelijk.

In de trend van

MX3 Gekocht

Toen gebeurde en heb ik ... gedaan met als als resultaat ...
Toen gebeurde en heb etc etc.

Het is op dit moment ook even verstandig om zaken die er nu niet toe doen even weg te laten, dat is weer een leuk verhaal als de huidige problemen zijn opgelost.

Laat dan duidelijk blijken wat de klacht nog is, hoe die zich uit en wat je er al hebt getracht te doen.

Dan word het allemaal wat duidelijker.

Ik denk dat dit een van de redenen is dat een aantal wel je bericht lezen maar geen antwoord hebben of geven.

Ga er niet vanuit dat iemand een kant en klaar antwoord of oplossing heeft, maar je mag er wel vanuit gaan dat iedereen hier elkaar helpt waar mogelijk, en dat ook nog eens met veel plezier.
Ik KEN iemand met een redelijk mooie MX3, telt dat ook?
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Hallo,
ik ben het helemaal met "de oude man" eens.
Het verhaal is idd een beetje onduidelijk, maar
misschien komt het omdat ik blond ben :D
Groetjes M&M
DeOudeMan
New member
New member
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2004, 19:05

Bericht door DeOudeMan »

beste martinenijenhuis

De Oude Man is van origine ook blond, daarna kwam de strijd van grijs of kaal worden. Ik kan je vertellen dat de strijd bij mij gelijk op gaat. :oops:

:offtopic: :foei:
Ik KEN iemand met een redelijk mooie MX3, telt dat ook?
Gebruikersavatar
streetracemaniac
New member
New member
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 jan 2004, 18:31
Locatie: apeldoorn

vind ik ook!!!!!!!!

Bericht door streetracemaniac »

ja daar ben ik het ook mee eens een beetje waazige vraag!!!

Maar wel gefeliciteerd met je mx3!


Als straks alles goed is en je rijdt in je BOLIDE dan ben je alles weer vergeten!!!!

:bier: :mrgreen:

gr
STREETRACEMANIAC!!!!!!!!
Plaats reactie