Verstevigings balk?

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Ja ik ben het ook met jullie eens, ben er ook niet blij mee dat het er niet meer onder past, maar jah wat moet je dan...

Denk inderdaad dat een stalen balk maken niet zo'n probleem is, echter durf ik ook niet te zeggen wat het effect daar van is bij een klapper...
Gebruikersavatar
speedstar
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 97
Lid geworden op: 17 dec 2004, 20:13
Locatie: omg breda
Contacteer:

Bericht door speedstar »

Ik heb veel met metaal gewerkt en ik denk niet dat een simpele metalen balkt het zelfde efect heeft, Zoals je ziet heeft de balf een rare vorme dit is voor extra stevigheid en waarschijnlijk heeft het ook van binnen een structuur die de klap door geeft naar de goede kant :shock:

een zelfgemaakte balk zal wel iets helpen maar kan zeker niet tippen aan de orginele en als je hem te stevig maakt dan heb je kans dat de schade alleen groter word het moet teslotte wel kunnen kreukelen :)

het is ook niet voor niks dat ze eerst 100 auto's tegen aan muur aan rijden voor dat hij de weg op mag :nut:

dus pas op een maak de goede keus liever iets minder sterk dan te sterk dan kun je je auto nog wel eens heel lelijk in elkaar rijden ;)
White Noise Project
Rockford fostgate
RazorMX-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 jul 2004, 19:34
Locatie: Huissen

Bericht door RazorMX-3 »

En hoe zit dit nou?? Past die balk nog wel erop met de Mazdaspeed mx-almere?? En weet iemand van jullie of ie gaat passen met een pakfeifer van het eerste type.
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

RazorMX-3 schreef:En hoe zit dit nou?? Past die balk nog wel erop met de Mazdaspeed mx-almere?? En weet iemand van jullie of ie gaat passen met een pakfeifer van het eerste type.


Ja.
Gebruikersavatar
Dub
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 258
Lid geworden op: 08 apr 2005, 11:47
Locatie: Surhuisterveen

Bericht door Dub »

Die van mij zit der nog wel op... met een pakfeifer bumper... ik weet niet hoe want me spuiter heeft em der op gezet.. mah denk dat ik die beugels nie meer in me bumper heb en dat ie em op een andere manier heeft vastgezet...
It's time to ignition some straight automobil pimp.
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

volgens mij past dat toch niet? vaaag weet je echt zeker dat die zwarte plastic balk er nog zit?
Gebruikersavatar
Dub
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 258
Lid geworden op: 08 apr 2005, 11:47
Locatie: Surhuisterveen

Bericht door Dub »

Jah weet 't zeker... zit echt heel strak onder het bovenste luchthappertje die ook in de oude bumper zit...
It's time to ignition some straight automobil pimp.
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Hmmm vaag... nou jah dat komt dan wel weer bij mijn volgende bumper...

Zal het even afkloppen..
EricMX
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:30
Locatie: Uithuizen (Groningen)
Contacteer:

Bericht door EricMX »

Marcel_mx3 schreef:volgens mij past dat toch niet? vaaag weet je echt zeker dat die zwarte plastic balk er nog zit?


Hmm... das toch vreemd :blink: , ik heb namelijk dezelfde voorbumper, maar dat paste toch echt niet hoor (weet het 100% zeker) Ik moet er wel even bijzeggen dat mijn voorbumper geen originele pakfeifer is maar een imitatie. Bij mij zit er nu een "custom made" balk voor.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dub
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 258
Lid geworden op: 08 apr 2005, 11:47
Locatie: Surhuisterveen

Bericht door Dub »

Die van mij is ook geen originele parkfeifer...
mischien dat het daarom toevallig bij mij wel past...
mah jullie moeten maar es kijken bij een van de volgende meetings...
It's time to ignition some straight automobil pimp.
Plaats reactie