Ecu codes, obd1 of 2?
Moderator: Moderators
- Melvin-mx3
- New member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 25 dec 2016, 17:17
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
Ecu codes, obd1 of 2?
Hey ff vraagje... ik heb een mx3 uit 98 staan een v6 met een k861 ecu. Maar nu heb ik nog een klze inlaatspruitstuk met injectoren liggen en een voor een klze gechipte k819 ecu, en nog een klze setje nokkenassen wel kl01 geen kl31. Kan ik hier nog wat leuks mee??
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: Ecu codes, obd1 of 2?
Dat is leuk, maar je kan er weinig mee.
Je ECU is odb2 terwijl de k819 een odb1 is. De hele kabelboom aansluiting is anders.
KLZE spruitstuk heeft geen nut op een k8, poorten komen niet overeen en je doet meer kwaad dan goed.
Ook de injectoren zullen de auto waarschijnlijk veel te rijk laten lopen.
Nokkenassen durf ik even niet te zeggen, maar dan kan je beter gewoon een ZE of DE erbij zoeken.
Je ECU is odb2 terwijl de k819 een odb1 is. De hele kabelboom aansluiting is anders.
KLZE spruitstuk heeft geen nut op een k8, poorten komen niet overeen en je doet meer kwaad dan goed.
Ook de injectoren zullen de auto waarschijnlijk veel te rijk laten lopen.
Nokkenassen durf ik even niet te zeggen, maar dan kan je beter gewoon een ZE of DE erbij zoeken.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- Melvin-mx3
- New member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 25 dec 2016, 17:17
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
Re: Ecu codes, obd1 of 2?
De hele ze heb ik wel maar is uit de auto gehaald vanwege forse tik en compressie verlies in achterste kop. Voor keurig 200+ psi compressie achter rond de 150/160 op alle drie.