Gezocht: Mazda mx-3 1.8 v6

Iets te koop? of zoekt u iets? plaast het hier... (geen registratie nodig)

Moderator: Moderators

Plaats reactie
g.otto
New member
New member
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2017, 15:22
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1997

Gezocht: Mazda mx-3 1.8 v6

Bericht door g.otto »

Beste liefhebbers,

Ik ben zojuist nieuw op dit forum. Om heel eerlijk te zijn ben ik eigenlijk liefhebber van oude Fiatjes en BMW e36 en e39.
Toch heb ik een zwak voor de MX-3 vroeger op voetbal kwam er altijd een mx-3 aan en was weg van t geluid.

Naar veel wikken en wegen wil ik er zelf ook 1 aanschaffen als een project auto. Op het moment rij ik een Citroen c4 vts 180 coupe en eigenlijk heb ik al een aantal projecten gedaan, zoals een Cinq 1.2 16v met 105pk op 600kg en een Peugeot GTI met 179 pk. Nu wil ik dus een mx-3 aanpakken.

Ik ben opzoek naar de schitterende v6, desondanks reageren mensen op MP niet en is de helft naar mijn idee veel te duur of veel te goedkoop. Daarom probeer ik het hier in de hoop dat iemand iets heeft of weet. Wat zijn plannen? Het is de bedoeling om eerst de buitenkant aan te pakken op het gebied van "static" oftewel, mooi set velgen en schroefset en het enige aan uitbouwen is high end spoiler. in de loop van de tijd wil ik ook proberen een mx6 donor te kopen voor een SWAP.

Wat zijn mijn eisen aan de auto?
- zo min mogelijk roest
- km stand doet er niet toe maar wel distr en waterpomp etc optijd vervangen
- NAP is niet nodig
- max 1000 euro
- ik hoef geen enkele luxe want dat gaat er allemaal uit

Ik hoop wat te horen van jullie! Zodra ik er 1 heb zal ik me direct lid maken aan de club.

Met vriendelijke groet,

Gerald
Gebruikersavatar
SkippyMX3
Moderator
Moderator
Berichten: 967
Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum

Re: Gezocht: Mazda mx-3 1.8 v6

Bericht door SkippyMX3 »

Pb
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!

Afbeelding
Gebruikersavatar
rHN
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 19 sep 2013, 22:37
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1993
Locatie: Harlingen

Re: Gezocht: Mazda mx-3 1.8 v6

Bericht door rHN »

Pb
i'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because some one else built it for me. your car is your story
Plaats reactie