Supporting Member 2017

Mededelingen namens de crew, en info omtrend de Mazda Mx-3 Club.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Supporting Member 2017

Bericht door WhiteFinish »

Beste leden, supporting members en andere enthousiastelingen,

Allereerst willen wij jullie bedanken voor een goed 2016 !! :cool1:

Wij merken als club dat het aantal eigenaren met een mx3 langzaam terug is aan het lopen. Ook zijn de invloeden van FaceBook erg groot op het forum gebruik.
Echter de liefhebbers blijven hun passie voor de auto houden en proberen hun bijdrage te leveren om weer een nieuw persoon op weg te helpen, 'oude' bekende probleempjes te verhelpen of gewoon een geweldige update van je mx.

2016 was een goed jaar dankzij de support die wij als club hebben gekregen van de leden. Dankzij de bijdragen van onze supporting members hebben we de kosten kunnen dekken en een klein plusje over gehouden (net geen 50 eur).


Voor 2017 willen wij ook weer een verzoek doen om supporting member te worden/blijven. :duim1: :duim1:
Buiten de reguliere meetings zijn we 2 dingen van plan als extra'tje; waarvoor de inkomsten gebruikt worden.
- Een nieuwe banner voor de club om ons goed zichtbaar te houden op de meetings. (de oude is al meer dan 5jr oud)
- Een BBQ geheel geregeld voor de supporting members; zonder kosten.


Als je supporting member wilt blijven, maak dan 30 euro over naar mijn rekeningnr (Robert's).. ovv je forum naam.
Doe dit voor 1 April 2017.
~als je mijn rekening nr niet hebt, PB /app / mail mij dan even, ik zet het namelijk liever niet op een openbaar forum :blink:

Als je een nieuwe supporting member wilt worden, vul dan even het formuliertje in via de knop supporting member. De bijdrage is afhankelijk van kleding keuze die je maakt.

Namens de hele crew BEDANKT !
Plaats reactie