MazdaMx-3 Weekender - 26 t/m 28 Juni 2015

Verslagen, verhalen, en foto's van meetings.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

MazdaMx-3 Weekender - 26 t/m 28 Juni 2015

Bericht door DJ_MIKE »

Zo en we zijn weer terug van een heel mooi een tof weekend Duitsland.

Het begon vrijdag, we vertrokken uit Amersfoort om in Venlo te verzamelen bij de ouders van Robert .

Daar stond ons een geweldige lunch te wachten.
Harstikke bedankt hier voor.

Nadat we lekker gegeten hadden vertrokken we met z'n allen richting de eifel over de mooie Duitse autobaan.

Hier heb ik nog even de 240 kmp kunnen aan tikken, dat zit dus wel goed met de motor.

Nadat we zonder problemen bij ons huis aan gekomen waren, snel alles uitladen en de nodige boodschappen voor het weekend halen.
Hierna nog met z'n allen een lekker potje voetbal gedaan en daarna op tijd naar bed. Zaterdag staat namelijk de Nunburgring op de planning.

Zaterdag belooft een mooi en drukke auto dag te worden.
S morgen eerst lekker goed ontbijten en via een mooie toertocht naar de ring.

Daar aangekomen waren er toch wel een aantal gespannen koppies want de ring maakt toch wel snel veel indruk. Het aanzicht van de baan, het vele bochtenwerk en natuurlijk al het snels wat er over de baan vliegt.
Toch met z'n allen er op en wat vonden we het allemaal gaaf .
Zo gaaf dat een groot deel nog een 2de keer ging en ik de eer had om een kleine meid voor het eerst een circuit over te nemen.

Nadat we weer terug waren bij het huis wilde ik even boegies wisselen om dat deze wat problemen gaven.

Tot mijn schrik draai ik 1 boegie er met tapdraad en al uit het bok Hierdoor werd het onmogelijk een nieuwe erin te zetten.
Dus mijn auto staat nog een paar dagen in Duitsland en zal door de anwb terug gebracht worden.
Er zal 1 nieuwe kop op moeten maar dat komt ook wel weer goed.

Zaterdag avond nog een lekker bbq gehad en een lekker borrel avond.

Zondag zijn we nog even met z'n allen gaan rodelen, wat een pret voor groot en klein .
Daarna nog even wezen afkoelen in een mooi meer voordat we terug zijn gaan rijden naar Nederland .

Onderweg nog even gaan eten met z'n allen bij de grote M en nu lekker op onze eigen bank.

Was echt een super weekend bedank allemaal en nu maar hopen dat mijn auto snel terug is

Foto's zal vandeweek er op komen want het zijn er wel een paar
IMG-20150629-WA0123.jpg
IMG-20150629-WA0125.jpg
IMG-20150629-WA0008.jpg
IMG-20150629-WA0121.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
SkippyMX3
Moderator
Moderator
Berichten: 967
Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum

Re: MazdaMx-3 Weekender - 26 t/m 28 Juni 2015

Bericht door SkippyMX3 »

Kzie dat we een mooi weekend gemist hebben. Ziet er goed uit! Kun je geen helikoll in dat bougiegat zetten Mike?
Op naar t volgende mooie weekend
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!

Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Re: MazdaMx-3 Weekender - 26 t/m 28 Juni 2015

Bericht door WhiteFinish »

Ook nog even een kort verslagje van Meg en mij.

We hebben een lunchstop kunnen maken bij mijn ouders in Venlo. Heel erg leuk, goed weer, goede lunch en ook leuk voor mijn ouders om eens te zien wie er nog meer zo auto-gek is als ikzelf.
Na een kort ritje van zo'n 1,5 uur waren we al op de plaats van bestemming aangekomen. Heerlijk dichtbij waardoor we met z'n allen ook nog extra van het goede weer konden genieten.

De 1e keer boodschappen doen (door de mannen) was natuurlijk weer een gekkenhuis. Na de teleurgestelde reactie in de supermarkt dat "kassa 3 gaat sluiten", wilde de lieftallige dame toch nog even open gaan voor ons. Damn... we krijgen het nog niet eens voor elkaar om met 5 man sneller te zijn dan die meid... haha

Na een goede avond maaltijd (pizza's & hotdogs) hebben met iedereen een goede pot voetbal gespeeld. Stelletje oude mannen zonder conditie :cool1: :cool1:
De avond bood een ideale mogelijkheid om eens de donkere kronkel weggetjes te gaan verkennen. Zeer geslaagd :wave:


De volgende dag was dan HET moment, we gingen naar de Nurnbergring.
Lange tijd was het twijfelen of ik wel of niet ging rijden, en zelfs pas op het laatste moment heb ik beslist. Maar wat was het VET om daar te rijden !!
Samen met Meg zijn we in de MPS de ring op gegaan en hebben uiteraard verkennend gereden. De adrialine, de spanning en de lol, echt een top ervaring.
Uiteraard hebben we met zijn allen nog flink nagepraat over die 1e ronde.... vandaar dat we maar nog een keer waren gegaan.
Samen met Rooiepeen en Lenny zijn we in de auto gestapt en hebben geprobeerd het nog een tandje hoger in te zetten. Wederom super veel plezier gehad.... en hard dat we gingen over die ring :) :) :mrgreen:

Na de ring hebben we nog de kans genomen om een korte foto shoot te doen (als het zo al mag heten), recht voor het gebouw van de Nurnbergring.

.......... wordt vervolgd......
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Re: MazdaMx-3 Weekender - 26 t/m 28 Juni 2015

Bericht door WhiteFinish »

Heeft iemand nog foto's of video's ? Helaas is er tot nu toe weinig gepost...
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

Re: MazdaMx-3 Weekender - 26 t/m 28 Juni 2015

Bericht door DJ_MIKE »

Hier nog wat linkjes naar de foto galerij en 2 video's van sjaak

http://mazdamx-3.nl/fotoalbum/event/26% ... sland.html" onclick="window.open(this.href);return false;

https://youtu.be/uB20j1G3Uqo" onclick="window.open(this.href);return false;

https://m.youtube.com/watch?v=t7pfrqK1-Ic" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Re: MazdaMx-3 Weekender - 26 t/m 28 Juni 2015

Bericht door martinenijenhuis »

leuk hoor die filmpjes 8)
Vooral die laatste vind ik leuk :duim1:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Plaats reactie