@Mr.Koekoek

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: @Mr.Koekoek

Bericht door MX3V6_DH »

Je mag jezelf met recht een MX-3 veteraan noemen met drie stuks in bezit en in totaal vier stuks gereden :duim1:

Wat is er met je eerste MX-3 1.6 gebeurd? Ook APK afkeur?
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
mr.koekoek
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 119
Lid geworden op: 28 apr 2013, 15:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1993
Locatie: wieringerwerf noord holland

Re: @Mr.Koekoek

Bericht door mr.koekoek »

SkippyMX3 schreef:Je hebt er wel andere wielen onder zitten dan bugsz had. Heb je die er niet bij gekregen??

ik heb de auto op 18 inc tenzo met 4 slechte banden en heb zelf nog genoeg 17inc banden en velgen dus zet hem zelf op een 17 inc weet nog niet welken

MX3V6_DH schreef:Je mag jezelf met recht een MX-3 veteraan noemen met drie stuks in bezit en in totaal vier stuks gereden :duim1:

Wat is er met je eerste MX-3 1.6 gebeurd? Ook APK afkeur?

ik was ff een boodschapje doen en dat ik terug kwam hele rechter zijkant in elkaar gereden door geen idee wie en helaas werd ze totaal los verklaard na 2 weken er in gereden te hebben heb ik haar met veel pijn in mijn hart naar de sloop moeten brengen maar dat laat ik me niet weer gebeuren elke volgende auto gaat voor onderdelen weg en heb in middels een schuur waar ik 8 auto's kwijt kan dus voorlopig gaat er niet 1 meer weg staan nu de 2 andere mxen in de nieuwe waar ik mee bezig ben en de oude maar als ik klaar ben met klussen is het mijn bedoeling om een aantal mxen van de sloop af te haalen en te redden van de dood en zovel mogelijk terug op de weg te brengen
mr.koekoek
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: @Mr.Koekoek

Bericht door MX3V6_DH »

mr.koekoek schreef: als ik klaar ben met klussen is het mijn bedoeling om een aantal mxen van de sloop af te haalen en te redden van de dood en zovel mogelijk terug op de weg te brengen


Een mooi streven!
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
mr.koekoek
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 119
Lid geworden op: 28 apr 2013, 15:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1993
Locatie: wieringerwerf noord holland

Re: @Mr.Koekoek

Bericht door mr.koekoek »

even een kleine update over mijn zilveren mx inmiddels allen apk punten behandelt nu staat ze nog op de brug voor nieuwe dorpels maar nou werkt het drukken leven ook niet egt mee want ik had gehoopt all klaar te zijn maar ik moet ook mijn boot opknappen en vaar klaar maken want die gaat vrijdag 25 april ook te water en dan moet hij natuurlijk wel drijfen dus daar ben ik ook druk mee maar terug naar de auto de rem leidingen roest vrij gemaakt viel alemaal mee agter remmen vervangen wiel lager vervangen homokineet vervangen bumper en spiegel schaden opgeknapt alle verlichting na gelopen als het las werk klaar is gaat hij voor de apk en dan kan ik rijden en kan ik rustig aan beetje bij beetje alle electronics knap opnieuw aanleggen want dat was een drama voor een ps2 heeft iemand ooit een omvormer er in gezet zwaar overbodig want je ps2 is 12 volt maja dat komt wel als ik eenmaal rijd haha

greetz jari
mr.koekoek
Gebruikersavatar
Be_Easy
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 03 feb 2010, 11:44
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: @Mr.Koekoek

Bericht door Be_Easy »

Nondejuuu das een lange zin ;)

Lekker bezig iig!
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92

Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

Re: @Mr.Koekoek

Bericht door DJ_MIKE »

Goed bezig.

Hou er wel rekening mee dat je auto niet altijd 12 volt is.
De auto heeft veel pieken de dipjes in het voltage.
Dit vind de ps niet echt leuk .
Zijn wel oplossingen voor.
Gebruikersavatar
mr.koekoek
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 119
Lid geworden op: 28 apr 2013, 15:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1993
Locatie: wieringerwerf noord holland

Re: @Mr.Koekoek

Bericht door mr.koekoek »

gister me auto op gehaalt bij de garage niet 1 puntje op het keuringsrapport nu zou ik gister afond me auto parkeeren in de straat en door dat er een heel klein kuiltje voor afwatering loopt vlak voor elk parkeer vak kan ik niet parkeren door dat de voorbumper te laag is ik kan amper het dorp door kommen meesten drempels zijn net aan te nemen nu heb ik voor het parkeren een plank neer gelegt dus dat gaat prima ik kijk er naar uit om iedereen weer te zien en julli auto's te bewonderen tot op japfest voor de geen die heen gaan greetz mr.koekoek (jari)
mr.koekoek
Gebruikersavatar
mr.koekoek
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 119
Lid geworden op: 28 apr 2013, 15:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1993
Locatie: wieringerwerf noord holland

Re: @Mr.Koekoek

Bericht door mr.koekoek »

Dan even een update over mijn mx zo als de meeste hier wel weten is mijn klze kapot maar ja om dat te maken kost veel geld. Dus nu tijdelijk ga ik rijden met een k8 deze heb ik gister in de auto gelegt. En nu maar hopen dat de motor het wel doet
mr.koekoek
Gebruikersavatar
sjaakk91
Pilot
Pilot
Berichten: 908
Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn

Re: @Mr.Koekoek

Bericht door sjaakk91 »

Lekker bezig. Hopelijk rijdend met jaf.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mr.koekoek
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 119
Lid geworden op: 28 apr 2013, 15:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1993
Locatie: wieringerwerf noord holland

Re: @Mr.Koekoek

Bericht door mr.koekoek »

Ja ik hoop het wel
mr.koekoek
Plaats reactie