Groupbuy MFactory LSD

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Groupbuy MFactory LSD

Bericht door JForce »

Op mx-6.com is men een groupbuy gestart om een Mfactory LSD te kopen.


Er 1% korting vanaf x het aantal personen dat er 1 koopt.


Dus bijv. 25 mensen, dan krijgt iedereen 25% korting. (nee 100 mensen is geen 100% korting, er zal wel een max. aan zitten)


Verschepen naar NL = $86.


Totaal prijs komt +/- neer op $790 inclusief import/verzenden, oftwel 575 euro. (dus incl. 4,2% invoer, 21% btw en 13 euro inklaring)


De Link:


http://www.mx6.com/forums/lounge/252865-feeler-2g-bulk-buy-mfactory-lsd.html
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Re: Groupbuy MFactory LSD

Bericht door WhiteFinish »

Voor 575 euro had ik mijn MFactory nog niet hier.

Goede deal, bedankt voor het delen JForce !
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
JDMX
New member
New member
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jan 2014, 15:37
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994

Re: Groupbuy MFactory LSD

Bericht door JDMX »

Heb je ook een Quafe ATB overwogen? Heb ik vorig jaar zomer ingebouwd toen mijn orginele sper (Japanse bak) het naar mijn idee aan het begeven was (te veel speling en geluid). Voor 634,- staat de ATB voor je deur . Had nog wel een set ARP bouten en moeren nodig (die enigzins afgedraaid moesten worden om het huis van de bak niet te raken, omdat het orginele kroonwiel geklonken zit en losgefreesd moet worden.....). Dit in combinatie met een setje lagers, keringen, stelringen, wat kit, Fuchs bakolie en een paar avonden hobbyen (aan alleen de bak) en je hebt wel een berg grip en hij gaat super weg bij het stoplicht, bocht uit en je blijft gaan in de richting waarin je stuurt (ook in het geval van wielspin).
Echte aanrader als je een stuk sneller weg wilt komen met de KLZE.
PS vergeet nog te noemen dat je de kamer in het kroonwiel een fractie groter moet maken in diameter om de ATB er met lichte klempassing in te krijgen.
Plaats reactie