De Mazdamx-3.nl Crew

Mededelingen namens de crew, en info omtrend de Mazda Mx-3 Club.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

De Mazdamx-3.nl Crew

Bericht door DJ_MIKE »

Mazda Mx-3 Tuning & Design word mede mogelijk gemaakt door de volgende personen. Samen met de leden zijn zij de eigenaar van Mazda Mx-3. nl


MazdaMx-3.nl Crew... :
DJ_Mike (Michael).....................Functie : Site Admin
MX3V6_DH (Leon)......................Functie : Tech Support / Moderator
Whitefinish (Robert)......................Functie : Penningmeester / Moderator
rhooft (Remco).............................Functie : Tech Support
Rooiepeen (Michael)......................Functie: Meeting Moderator


DJ_MIKE aka Michael

Hallo allemaal.

Ik ben dus Michael ook wel Mike.
Ik ben 26 jaar en rij nu mijn mx3 6 hele mooie jaren.
Ik werk zelf in de elektro van daar ook mijn passie voor de audio in de auto's.
Ben hier terecht gekomen i.v.m al de info maar had al snel door dat het een super gezellige club is.
En zo ben ik actief geworden op de meeting's en in het forum.

Zoals velen van jullie weten ben ik zo dyslectisch als wat.
Maar voor de grote stukken tekst en belangrijke info heb ik mijn lieftallige vrouw Claudia die het dan even door leest.

Als Site-admin wil ik proberen vooral de voorpagina zo up-to-date mogelijk te houden met alle aankomende meetings en bijzonderheden. Uiteraard moeten we het met zijn allen samen gezelig makken hier op het forum en op de meeting's.
Daarom hou ik mij ook graag bezig met de evenementen en meeting's.
Dus als je een leuk idee hebt, laat het mij dan weten, misschien kunnen we er wat moois mee.

En als jullie vragen of opmerkingen hebben kunnen jullie altijd contact met mij op nemen via pm of op michael@mazdamx-3.nl.

groetjes DJ_MIKE



MX3V6_DH aka Léon

Ik ben werkzaam als systeembeheer bij een middelgroot IT-security bedrijf. Ik rij sinds december 2002 in een Mazda MX-3. Mijn eerste MX-3 was een blaze red V6 uit 1992, maar die heb ik in de zomer van 2006 ingeruild voor een nieuwere blaze red V6 uit 1998. Van deze auto ben ik de tweede eigenaar en toen ik hem kocht stond er slechts 32000 km op de teller. Voordat ik in een leaseauto ging rijden gebruikte ik de MX-3 voor dagelijks vervoer, maar inmiddels heb ik de auto alleen nog voor de hobby en staat hij het grootste deel van het jaar in een loods. Ik probeer de auto zo netjes mogelijk te houden en hem op een subtiele manier naar mijn eigen smaak aan te passen.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben kan er altijd contact met mij worden gezocht via leon@mazdamx-3.nl

WhiteFinish aka Robert

Ik ben dus Robert, momenteel 25 jaar jong en werkt voor Yacht. Yacht is een detacheringsbureau die mij bij verschillende bedrijven inzetten waar Financiele kennis op korte en voor korte termijn nodig is. Verder woon ik momenteel in Maastricht dus waarschijnlijk een van de zuidelijkste leden.

Op dit moment bezit ik mijn Mazda mx-3 alweer bijna 8 jaar. Gedurende deze 8 jaar heb ik elk veel momenten van deze auto genoten en er steeds meer van geleerd. Andere momenten dat het niet helemaal lukte werd de liefde verhouding een beetje gekanteld naar een haat verhouding Wink.
Het volgende grote project staat alweer voor de deur; het herbouwen van mijn motor.Hier ben ik al enige tijd mee bezig en dan voornamelijk informatie en onderdelen verzamelen.
Het forum leverde mij vanaf het begin een enorme berg met informatie en bovenop deze informatie een hoop nieuwe vrienden en kennissen.

Door het organiseren van een paar meetings, een weekend weg en uiteraard het bijwonen van diverse andere meetings, uithelpen van mede-forummers of gewoon een klusdagje houden ben ik een hoop interessante mensen tegenkomen.

Aangezien we met de club graag de volgende stap willen zetten hebben we onder het huidige moderators-team geprobeerd de verschillende functies duidelijker te verdelen. Buiten het moderators gedeelte heb ik het penningmeester-schap op me genomen.
Ik zal alle inkomsten en uitgaven bijhouden en jaarlijks voor de leden een overzicht presenteren.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben kan er altijd contact met mij worden gezocht via robert@mazdamx-3.nl


rhooft aka Remco


Hallo allemaal,

Mijn naam is Remco, en ik ben in het verleden door Pieter (Yellow) betrokken bij de club om te helpen met het realiseren van de nieuwe website.
Nu Pieter niet meer in ons midden is, heb ik de taak op mij genomen om de nieuwe website alsnog op te leveren.
In het huidige forum heb ik de functie beschrijving "Tech Support".
Dit is een functie de alleen inhoud dat ik enkel en alleen problemen oplos gerelateerd aan de technische kant van de website.
Ik zal daarom ook geen moderator taken op mij nemen, en daar ook niet voor te bereiken zijn.
Wel kun je mij bereiken voor zaken die niet kloppen aan de website.
Nu is het niet de bedoeling dat ik overspoeld word met fouten in het huidige forum, het gaat in wanneer de nieuwe website klaar is.

Omdat een functie binnen het Mazda MX-3 forum niet bekleed kan worden door een "niet Mazda rijder" moest hier iets aan veranderen.
Ik rij nu sinds 19 november 2011 MX-3, en moet eerlijk bekennen, dat rijdt als een trein!!!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben kan er altijd contact met mij worden gezocht via remco@mazdamx-3.nl


Rooiepeen aka Michael



Mijn naam is Michael en wordt ook als Rooie aangesproken. Waarom dat zo is spreekt denk ik wel voorzich. Heb een diploma bedrijfsmanagement binnen de mobiliteitsbranche. Veel kennis aan de andere kant van de muur bij een garage zeg maar. Werk momenteel bij een familie bedrijf dat werkzaamheden verricht in de logistiek.
Een maand na me 18de verjaardag heb ik me rijbewijs gehaald. Ik ben begonnen met een Mazda 323F. Na anderhalf jaar een Mx-3 gekocht waar ik nog steeds eigenaar van ben. Sinds begin 2013 heb ik de taak Meeting Moderator op me gekregen. Dit is een taak die ik voor de club het liefste verricht. Op de achtergrond al het één en ander betekend en dat is mij goed bevallen. Ik zal proberen om alle meetings zo goed mogelijk voor te bereiden zodat jullie op de eerste plaats een leuke dag hebben. Ben zelf erg creatief en heb de meeting agenda voor 2013 al opgesteld maar ideeën en sugesties zijn altijd welkom.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben kan er altijd contact met mij worden gezocht via pb of mail michaelvanleeuwen@mazdamx-3.nl
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

succes boys! maak er wat moois van! :bier:
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

Re: De Mazdamx-3.nl Crew

Bericht door DJ_MIKE »

Vanaf vandaag is de crew uitgebreid met 2 nieuwe personen.

Dit zijn Remco Hooft en Michael van Leeuwen.

Remco zal ons helpen met modereren en zal te Technice kant van de website voor zijn rekening nemen .

Michael zal ook gaan helpen met modereren en hij zal de meeting,s gaan regelen .

Beide heren zullen zich hier nog voor stellen
Plaats reactie