FAQ info.. wat willen jullie graag zien of missen jullie??

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

FAQ info.. wat willen jullie graag zien of missen jullie??

Bericht door turbulence »

aangezien er soms veel dezelfde vragen voorbij komen graag eens wat input van jullie wat voor info jullie missen in ons FAQ op het forum...

het moeten wel onderwerpen zijn waar meerdere mensen wat aan hebben en vragen die vaker voorkomen...

dus wat voor info mis je op ons forum waar wij evt een topic over kunnen maken in de FAQ..

mensen met kennis van zaken zijn ook vrij om een verhaaltje te maken ( bij voorkeur met foto's) en deze via een PB te sturen naar mij... het topic zal indien handig en toepasselijk geplaatst worden op de site met natuurlijk dankwoorden naar de maker van het topic!

dus kom maar op met die ideeen!!!!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Met name over optische tuning? Aangezien je deze vraag daaronder plaatst?

Als het sec is voor de FAQ topics dan denk ik dat een omschrijving van de meest voorkomende storingen een goed ding is. En dan per storing een link naar het juiste topic.
Elke nieuwe mx3 rijder weet bijvoorbeeld op de voorhand niet dat zijn ontsteking stuk is en kan daarom op de verkeerde kenwoorden zoeken.
Een afwijkende stationaire loop zal een newb niet zoeken achter een tps-faq en daarom opnieuw de vraag stellen die al vaker gesteld is.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Bericht door Benny »

Wat ik graag wil zien is een Hoofdtopic genaamd:

"Het alle vragen over APK topic" o.i.d.

hierin zou iedereen (ookal is het dubbel uit andere posts) vragen kunnen stellen die zei hebben over de apk of over aanpassingen van hun auto
en de apk eisen waaraan het moet voldoen.

dit omdat de vragen soms al op het forum staan maar vaak heel versrpeid.
Ja, we hebben een searchoptie maar dat is niet ideaal met vaak teveel vindingen en niet iedereen gebruikt dit.
en zo zou alles bij elkaar staan en overzichtelijk zijn.

Dit topic zou wel vaak bijgewerkt moeten worden zodat er alleen relevante antwoorden tussenstaan en geen speculaties o.i.d.
zodat andere mensen met dezelfde vraag gelijk een antwoord hebben.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

We zijn ermee begonnen, maar heeft nog veel werk nodig

http://www.mazdamx-3.nl/?url=/forum/vie ... php?t=5902
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Bericht door Benny »

ohh kijk een typisch geval van niet verder kijken dan mijn neus lang is ^^
Gebruikersavatar
eazydoing
New member
New member
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 apr 2012, 21:04
Locatie: Eindhoven

spuiten van verschillende onderdelen

Bericht door eazydoing »

Hello :),

Ik ben van beroep spuiter en ik zou graag mx-3 bestuurders willen helpen die problemen hebben met het spuiten van onderdelen of advies nodig hebben. Aangezien ik nieuw ben hier wou ik even vragen waar ik het beste zo'n topic kan openen of bestaat deze al ??

groetjes,
Michel
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: spuiten van verschillende onderdelen

Bericht door MX3V6_DH »

Hallo Michel,

Welkom hier en bedankt dat je ons bij wilt staan met je advies. We hebben een FAQ/Howto subforum, maar dat is eigenlijk meer bedoeld voor kant en klare omschrijvingen van hoe je één bepaald ding doet. Als ik jou goed begrijp dan wil je een soort 'spreekkamer' topic maken waar mensen hun spuit-gerelateerde vragen kunnen neerzetten en waarin jij die vragen dan beantwoordt. Klopt dat?

Groeten Léon

eazydoing schreef:Hello :),

Ik ben van beroep spuiter en ik zou graag mx-3 bestuurders willen helpen die problemen hebben met het spuiten van onderdelen of advies nodig hebben. Aangezien ik nieuw ben hier wou ik even vragen waar ik het beste zo'n topic kan openen of bestaat deze al ??

groetjes,
Michel
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Plaats reactie