Bokkend stationair en inhouden

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

NormaalyR schreef:Heb hem zaterdag dan toch maar uitgelezen maar dit had ook geen oplossing, hij gaf geen fout aan,
ik heb nog is een keer de compressie gemeten en deze is ook echt goed, en heb de lambda waarde gemeten en deze is ook goed. nu zit ik zelf aan de ontsteking te denken wat denken jullie?


In mijn ervaring valt de motor compleet uit wanneer je ontstekingsproblemen hebt en vertoont hij niet de problemen die jij nu hebt. Maar mocht je makkelijk aan een andere ontsteking kunnen komen dan kun je natuurlijk altijd eens proberen om te wisselen.
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
NormaalyR
New member
New member
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2011, 18:44

Bericht door NormaalyR »

Morgen komt er een ontsteking voor 75 euro en ook maar gelijk nieuwe rotor em verdelerkap.. als het daar niet meer aan ligt misschien sensoren onder de gasklep of lmm maar je moet ergens beginnen he..
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Je kan ook even in het FAQ gedeelte opzoeken hoe je de TPS moet afstellen. Ook niet verkeerd om eens te doen.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
NormaalyR
New member
New member
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2011, 18:44

Bericht door NormaalyR »

TPS had ik al afgesteld.. heb nu nieuwe ontsteking erop en hij loopt perfect ontsteking netjes afgesteld.. gelukkig loopt die weer bedankt voor jullie hulp:) morgen even apk erop nieuwe remslang achter en hij is weer top..
Gebruikersavatar
sjaakk91
Pilot
Pilot
Berichten: 908
Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn

Bericht door sjaakk91 »

Gelukkig is het probleem opgelost.
Jordi
New member
New member
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 sep 2011, 15:40
Locatie: Den Haag

Bericht door Jordi »

Toevallig dit deze week ook gehad. Er zat een dikke scheur in de luchtbuis. VALSE LUCHT.
Plaats reactie