K8 vraagje
Moderator: Moderators
- E&R Autobedrijf
- New member
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 nov 2011, 11:35
- Locatie: Huissen
- Contacteer:
K8 vraagje
Wij hebben een K8 blokje waar wij een beetje mee willen gaan spelen.
Nu weten we dat er heel makkelijk een KLZE in te zetten is, maar dat willen wij niet
Wij willen graag de moeilijke weg gaan bewandelen
Maar nu hadden we op internet gelezen dat een K8 uitgeboord kan worden tot de KLZE boring. Is dit waar??
De cilinder wanden van de K8 zijn wel vreselijk dik.
Anders gaan wij eens experimenteren met het plaatsen van KLZE zuigers in een K8.
Graag info/mening hierover!!
Nu weten we dat er heel makkelijk een KLZE in te zetten is, maar dat willen wij niet
Wij willen graag de moeilijke weg gaan bewandelen
Maar nu hadden we op internet gelezen dat een K8 uitgeboord kan worden tot de KLZE boring. Is dit waar??
De cilinder wanden van de K8 zijn wel vreselijk dik.
Anders gaan wij eens experimenteren met het plaatsen van KLZE zuigers in een K8.
Graag info/mening hierover!!
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Goedendag !
Leuk dat jullie deze website gevonden hebben.
K8 blok zal inderdaad wel een goede uitdaging zijn.
Helaas zal je niet de ZE zuigers in een K8 kunnen zetten. De boring is gewoon te klein voor de zuigers.
Ook LIJKT het zo dat er veel 'vlees' is in de wanden van de K8.
Helaas is dit niet zo. De bovenkant lijkt heel dik maar in werkelijkheid is dit maar een klein lipje. De rest van de cilinder is zeer dun.
Succes met het project
Leuk dat jullie deze website gevonden hebben.
K8 blok zal inderdaad wel een goede uitdaging zijn.
Helaas zal je niet de ZE zuigers in een K8 kunnen zetten. De boring is gewoon te klein voor de zuigers.
Ook LIJKT het zo dat er veel 'vlees' is in de wanden van de K8.
Helaas is dit niet zo. De bovenkant lijkt heel dik maar in werkelijkheid is dit maar een klein lipje. De rest van de cilinder is zeer dun.
Succes met het project
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- E&R Autobedrijf
- New member
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 nov 2011, 11:35
- Locatie: Huissen
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- E&R Autobedrijf
- New member
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 nov 2011, 11:35
- Locatie: Huissen
- Contacteer:
WhiteFinish schreef:Het grootste verschil zit hem in een ander geslepen krukas en grotere bussen. (oftewel slagxboring)
Jups dat weten we al. K8= 75x69.6 en KL 84.5X74.2
Maar had ergens gelezen dat het kon en zo kijkende naar de bussen was het ook wel mogelijk.
Maar toch ben ik eigenwijs en blijf ik zeuren
Als de blokken gelijk zijn en alleen het verschil in boring in de bussen zit dan is het toch mogelijk om ze uit te boren?
Ik weet het, eigenwijs, maar ja
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
Al zou het lukken dan zit je nog steeds met de krukas .
Ook de koppen gaan een probleem geven ben ik bang voor .
Het verschil is aardig groot namelijk .
Als je kijkt naar de kosten wat een k8 max zal gaan opleveren kwa vermogen daar heb je een klze voor met alle bolt ons erop .
Zonde van het geld dan .
Ook de koppen gaan een probleem geven ben ik bang voor .
Het verschil is aardig groot namelijk .
Als je kijkt naar de kosten wat een k8 max zal gaan opleveren kwa vermogen daar heb je een klze voor met alle bolt ons erop .
Zonde van het geld dan .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE