Diameter uitlaat voor de KLZE
Moderator: Moderators
Diameter uitlaat voor de KLZE
Ik vraag me af wat nou ongeveer de goede dikte is voor een complete uitlaat lijn voor op de klze, en dan vanaf een rvs spruitstuk?
Zit zelf namelijk er aan te denken om een rvs uitlaat te laten lassen.
Nu zie ik hier uitlaten voorbij komen met een diameter van 63,5mm maar dit lijkt me zelf aardig dik voor een non turbo auto.
Wie kan me hier meer over vertellen?
Mvg Robin.
Zit zelf namelijk er aan te denken om een rvs uitlaat te laten lassen.
Nu zie ik hier uitlaten voorbij komen met een diameter van 63,5mm maar dit lijkt me zelf aardig dik voor een non turbo auto.
Wie kan me hier meer over vertellen?
Mvg Robin.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
Ik zelf rij met een 2,5 inch .
Wat Whitefinish zegt klopt wel met ( 2,25" is een mooi compromis tussen low end en high end vermogen.) .
Alleen voor hogere toeren wil je de uitlaat gassen snel weg hebben ivm vermogen verlies .
Dan is een 2,5 inch weer beter .
Maar 2,25 of 2,5 inch is een keuze .
Ik zou alleen niet kleiner gaan .
De Y pijp van de headers set is ook 2,5 .
Wat Whitefinish zegt klopt wel met ( 2,25" is een mooi compromis tussen low end en high end vermogen.) .
Alleen voor hogere toeren wil je de uitlaat gassen snel weg hebben ivm vermogen verlies .
Dan is een 2,5 inch weer beter .
Maar 2,25 of 2,5 inch is een keuze .
Ik zou alleen niet kleiner gaan .
De Y pijp van de headers set is ook 2,5 .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE