@Lenny-v
Moderator: Moderators
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:53
- Locatie: Enschede
Hey, ik zag dat je ook visors hebt gekocht.
En de originele van Mazda nog wel!
Die had ik ook gekocht alleen waren die kapot bij mij aangekomen
Ben wel benieuwd hoe ze nou hadden gestaan dus PICS, PICS
Ik heb nu clim air visors die zitten erop zonder lijm of tape, en houd de rubbers ook recht.
Want ik had hetzelfde probleem als jij met die vervormde rubbers en wou ze verbergen met de visors
En de originele van Mazda nog wel!
Die had ik ook gekocht alleen waren die kapot bij mij aangekomen
Ben wel benieuwd hoe ze nou hadden gestaan dus PICS, PICS
Ik heb nu clim air visors die zitten erop zonder lijm of tape, en houd de rubbers ook recht.
Want ik had hetzelfde probleem als jij met die vervormde rubbers en wou ze verbergen met de visors
- SkippyMX3
- Moderator
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Leersum
Gefeliciteerd man! Dus als wij originele Mazda onderdelen moeten hebben dan moeten we ze bij jouw bestellen zodat we ze goedkoop hebben .
KLZE en KLDE zijn die 2.5 V6 motoren toch? Moet je nog veel dingen aanpassen als je zo'n blok wilt ruilen voor je 1800??
KLZE en KLDE zijn die 2.5 V6 motoren toch? Moet je nog veel dingen aanpassen als je zo'n blok wilt ruilen voor je 1800??
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Om even extra opheldering te geven in Lennys profiel chat
KLZE= Japanse versie van de 2.5 l V6 (uit xedos 9 of mazda mx6)
KLDE= 2.5l V6 versie andere landen (behalve japan), komt voor in een ford probe, mazda 626; mx6; xedos 9.
KFDE= 2.0l V6 over de hele wereld behalve japan. Over het algemeen gevoerd in een 323 en xedos 6.
KFZE= Japanse versie van de KFDE.
2.0 is wat meer aanpassing nodig om goed te laten lopen dan een KL blok.
KL heeft enkel ECU nodig
Maargoed; we hebben nog een FAQ gedeelte waarin veel beschreven staat.
KLZE= Japanse versie van de 2.5 l V6 (uit xedos 9 of mazda mx6)
KLDE= 2.5l V6 versie andere landen (behalve japan), komt voor in een ford probe, mazda 626; mx6; xedos 9.
KFDE= 2.0l V6 over de hele wereld behalve japan. Over het algemeen gevoerd in een 323 en xedos 6.
KFZE= Japanse versie van de KFDE.
2.0 is wat meer aanpassing nodig om goed te laten lopen dan een KL blok.
KL heeft enkel ECU nodig
Maargoed; we hebben nog een FAQ gedeelte waarin veel beschreven staat.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- lenny-v
- Moderator
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 10 aug 2009, 20:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Dordrecht
zo ff update :P
Koplampen liggen uit elkaar om gespoten en schoongemaakt te worden.
Stadslichtunits idem
mistlampen voor idem
Er zit ondertussen weer een K&N openair filter op en ander set velgen met goeie banden ( iedereen heeft die ondertussen al wel gezien )
Heb ori mazda2 LM 15 inch velgen met nieuwe winterbanden gekocht die er deze week onder gaan.
p.s Heeft iemand ervaring met de felheid van LED h3 lampen? ( mistlampen)
Koplampen liggen uit elkaar om gespoten en schoongemaakt te worden.
Stadslichtunits idem
mistlampen voor idem
Er zit ondertussen weer een K&N openair filter op en ander set velgen met goeie banden ( iedereen heeft die ondertussen al wel gezien )
Heb ori mazda2 LM 15 inch velgen met nieuwe winterbanden gekocht die er deze week onder gaan.
p.s Heeft iemand ervaring met de felheid van LED h3 lampen? ( mistlampen)
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!