Mezelf buitengesloten help! Spoed!

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Bij ons de mx ook wel eens spontaan opslot gegaan, met draaiende motor
nog wel :roll:
Gelukkig hadden we een reserve sleutel :)

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
Silvano
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 okt 2010, 17:12
Locatie: Rotterdam Pernis

Bericht door Silvano »

Stel je voor dat je dat is niet had, word je gek lijkt me
Lzs
New member
New member
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 jul 2010, 22:34
Locatie: Gelderland

Bericht door Lzs »

Beste forumleden,

Het is een tijd dat ik niet meer van mij heb laten horen. Dit vind ik persoonlijk ook vrij jammer, maar heb nu een vrij moeilijke tijd. Nu is het zo dat ik mijn autosleutels kwijt ben geraakt door overmacht en niet meer bij mijn auto kan. Hij staat inmiddels 1 maand stil bij mijn parkeerplaats. Is er iemand die mijn kan helpen om de sloten open te doen zodat de auto weggesleept kan worden? Ik heb zelf de anwb gebeld maar zij waren niet bereid om het voor minder dan 200 euro te doen, nadat ik mijn verhaal heb uitgelegt.

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Met vriendelijke groet,
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

Lzs schreef:Beste forumleden,

Het is een tijd dat ik niet meer van mij heb laten horen. Dit vind ik persoonlijk ook vrij jammer, maar heb nu een vrij moeilijke tijd. Nu is het zo dat ik mijn autosleutels kwijt ben geraakt door overmacht en niet meer bij mijn auto kan. Hij staat inmiddels 1 maand stil bij mijn parkeerplaats. Is er iemand die mijn kan helpen om de sloten open te doen zodat de auto weggesleept kan worden? Ik heb zelf de anwb gebeld maar zij waren niet bereid om het voor minder dan 200 euro te doen, nadat ik mijn verhaal heb uitgelegt.

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Je komt er wel in maar je zit met je stuurslot denk ik als je hem weg wil slepen
Afbeelding
Lzs
New member
New member
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 jul 2010, 22:34
Locatie: Gelderland

Bericht door Lzs »

Als de stuur recht staat dan kon het. Heb net van mijn broer begrepen dat het waarschijnlijk lukt om met een oude kleerhanger om in de auto te komen. Ik ga dat waarschijnlijk morgen even proberen. Nu nog sloten zoeken om die te vervangen
Gebruikersavatar
Silvano
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 okt 2010, 17:12
Locatie: Rotterdam Pernis

Bericht door Silvano »

Lzs schreef:Als de stuur recht staat dan kon het. Heb net van mijn broer begrepen dat het waarschijnlijk lukt om met een oude kleerhanger om in de auto te komen. Ik ga dat waarschijnlijk morgen even proberen. Nu nog sloten zoeken om die te vervangen


Succes ;)
fopmasta
New member
New member
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 okt 2010, 23:28

Bericht door fopmasta »

probeer eens een sloperij in de buurt, miss dat je ze daar voor weinig vind..
Lzs
New member
New member
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 jul 2010, 22:34
Locatie: Gelderland

Bericht door Lzs »

Heb uiteindelijk sloten kunnen krijgen van Benny. Die zitten nu in mijn auto. De tip om met een oude kleerhanger je auto binnen te komen is super! Was met 15 minuten in mijn auto door de kleerhanger via de zijkant van mijn deur in te steken.
Plaats reactie