SstennizZ goes KLZE
Moderator: Moderators
- clean mx-3
- Co-Pilot
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 26 aug 2004, 19:21
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Betuwe
- Contacteer:
2.5
Heel net! Complimenten voor dit project SstennizZ.
M.b.t. verzekeringsdiscussie..
We hopen t niet natuurlijk, Maar als verzekering onderzoek doet naar staat van je auto, om wat voor reden ook, kun je toch gewoon melden dat je 'm zo hebt aangeschaft en niet beter wist.
Lijkt me voor verzekeringsmaatschappij moeilijk te controleren dat jij zelf blok verwisselt hebt. Tenzij ze zo inventief zijn om deze site te onderzoeken en dit onderwerp met bewijs vinden...
Politie zal het verschil sowieso niet ontdekken. Doen ze dat wel zeg je ook dat je 'm zo hebt aangeschaft en niet beter wist.
Laat je 'm alsnog RDW keuren.
Van een 3 cilinder naar een v8 lijkt me ander verhaal en niet te verklaren.
Hoe dan ook, veel plezier van je resultaat!
M.b.t. verzekeringsdiscussie..
We hopen t niet natuurlijk, Maar als verzekering onderzoek doet naar staat van je auto, om wat voor reden ook, kun je toch gewoon melden dat je 'm zo hebt aangeschaft en niet beter wist.
Lijkt me voor verzekeringsmaatschappij moeilijk te controleren dat jij zelf blok verwisselt hebt. Tenzij ze zo inventief zijn om deze site te onderzoeken en dit onderwerp met bewijs vinden...
Politie zal het verschil sowieso niet ontdekken. Doen ze dat wel zeg je ook dat je 'm zo hebt aangeschaft en niet beter wist.
Laat je 'm alsnog RDW keuren.
Van een 3 cilinder naar een v8 lijkt me ander verhaal en niet te verklaren.
Hoe dan ook, veel plezier van je resultaat!
Mooi rood is niet lelijk!
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
SstennizZ schreef:Lekkah hea! :P
Maareh ff voor de jongens van HPC: Waarom staat mijn camber aan 1 kant ineens maximaal naar binnen en aan de andere kant niet? Is die los geweest?
nee hoor, de veerpoten hebben we niet los gehaald.
Het is niet nodig om deze los te halen, want we halen het alleen onder bij het fusee (de astap) los, de bouten van de fusee kogel. Omdat iedereen weer met andere waardes rijden met zo'n k-sport set.
Bij ons is de ervaring dat de camber adjustment bolts (die 4 imbussen) los kunnen raken al tijdens het rijden. Controleer even of ze goed vast zitten en desnoods opnieuw afstellen en vast zetten.
-< Team HPCmotorsport >- -< Met alle aandacht voor u en uw Mazda, H-P-C >-
Nu de derde chip er in. Maar denk dat ik nu toch eerst een keer de bank op moet, want ik begin eerlijk gezegd te snel te wennen aan het trekken van het blok. Ik weet dus nu niet precies of ik er nou vooruit op ben gegaan met deze chip of niet..
Wat ik wel weet is dat ik nu maar weer moet gaan sparen voor een andere koppeling, want deze voldoet niet helemaal. Bij vol door trekken gaat hij slippen. Niet helemaal wat ik er van verwacht had.
Binnenkort maar even bij Beek Auto Racing langs om ff op de bank te gaan. Kijken wat de f/a ratio nu doet..
Wat ik wel weet is dat ik nu maar weer moet gaan sparen voor een andere koppeling, want deze voldoet niet helemaal. Bij vol door trekken gaat hij slippen. Niet helemaal wat ik er van verwacht had.
Binnenkort maar even bij Beek Auto Racing langs om ff op de bank te gaan. Kijken wat de f/a ratio nu doet..