Auto-reload site

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

Bericht door DJ_MIKE »

ik ook niet hier via me htc live uit 100% tuning ahoy
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

Maakt dat uit dan? Er zijn mensen die er wel last van hebben...
Afbeelding
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

SstennizZ schreef:Maakt dat uit dan? Er zijn mensen die er wel last van hebben...


Als het niet op alle smartphones voor komt dan zou ik zeggen dat het misschien geen fout van de site alleen is maar een probleem van de site i.c.m. de desbetreffende smartphones.

Het lijkt mij dus wel degelijk interessant om te kijken welke smartphones dit probleem wel hebben en welke smartphones niet.

DJ_Mike maakt op zijn HTC Touch Pro 2 gebruik van "Opera Browser". Welke browser maak jij gebruik van SstennizZ? En welke versie? Ben je in de gelegenheid ene tweede browser te installeren?
Afbeelding
Gebruikersavatar
mx3hoogeveen
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 428
Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
Locatie: hoogeveen

Bericht door mx3hoogeveen »

kan het ook niet aan de verbinding liggen ofzo want dit weekend had ik volop verbinding en had ik er ook geen last meer van :? :? :?
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

Ik heb het op windows 7 met firefox ook.. Heeft met die banner te maken en met het feit dat er meerdere dingen up to date gehouden worden (online leden, laatste wijzigingen profielen, enz).. Vandaar dat er een auto reload ingebouwd zit..
Afbeelding
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

SstennizZ schreef:Ik heb het op windows 7 met firefox ook.. Heeft met die banner te maken en met het feit dat er meerdere dingen up to date gehouden worden (online leden, laatste wijzigingen profielen, enz).. Vandaar dat er een auto reload ingebouwd zit..


Maar heb je dan ook het probleem dat als je langer dan 15 minuten over een post doet dat je post dan weg is??

Ik heb ook Windows 7 met FireFox... Ik ga meteen een venster laten open staan in een aparte FireFox instantie
Afbeelding
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

yellow schreef:
SstennizZ schreef:Ik heb het op windows 7 met firefox ook.. Heeft met die banner te maken en met het feit dat er meerdere dingen up to date gehouden worden (online leden, laatste wijzigingen profielen, enz).. Vandaar dat er een auto reload ingebouwd zit..


Maar heb je dan ook het probleem dat als je langer dan 15 minuten over een post doet dat je post dan weg is??

Ik heb ook Windows 7 met FireFox... Ik ga meteen een venster laten open staan in een aparte FireFox instantie


Ik dacht trouwens dat het om SmartPhones ging?
Afbeelding
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

yellow schreef:
yellow schreef:
SstennizZ schreef:Ik heb het op windows 7 met firefox ook.. Heeft met die banner te maken en met het feit dat er meerdere dingen up to date gehouden worden (online leden, laatste wijzigingen profielen, enz).. Vandaar dat er een auto reload ingebouwd zit..


Maar heb je dan ook het probleem dat als je langer dan 15 minuten over een post doet dat je post dan weg is??

Ik heb ook Windows 7 met FireFox... Ik ga meteen een venster laten open staan in een aparte FireFox instantie


Ik dacht trouwens dat het om SmartPhones ging?


TEST na een uur aantal dat ik deze post open heb staan... zonder refresh.. (Win7 @ FireFox) zonder problemen :oops:
Afbeelding
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

Neeej, ik deed zo lang over die post omdat dat laden elke keer boven in beeld kwam en ik er per ongeluk een paar keer op klikte bij het typen..
voor de mensen met firefox kan je de reload heel makkelijk zien:
Bovenin zie je het tabblad, deze zie je om de zoveel seconden OPNIEUW LADEN.. Hier merk ik er weinig van, maar op mijn telefoon wel. Als dat nou gewoon uitgezet kan worden... Zie het nut er sowieso toch niet van.
Afbeelding
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

Maareh het kan/mag er dus niet vanaf of kunnen de n00bies het niet vinden? :lol: :roll:
Afbeelding
Plaats reactie