uitlaat klze
Moderator: Moderators
uitlaat klze
is het aanbevolen om een rvs uitlaat te gebruiken voor klze?
ik wil eerst eigenlijk gewoon met mijn k8 uitlaat blijven rijden:
RVS Headers > stock kat > middendemper OE> sebring achterdemper
of is het aanbevolen om bijv. de middendemper te verwijderen?
ik wil eerst eigenlijk gewoon met mijn k8 uitlaat blijven rijden:
RVS Headers > stock kat > middendemper OE> sebring achterdemper
of is het aanbevolen om bijv. de middendemper te verwijderen?
-
- Pilot
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
- Locatie: Geleen
Ligt er een beetje aan hoe sportief je wil klinken, of je de middendemper vewijderd.
Voor een goede flow van de uitlaatgassen heb ik de kat vervangen door een gedempt exemplaar, middendemper er tussenuit gelaten en een achterdemper met links rechts sierstuk. Alles gemaakt van 63mm rvs buis, tig gelast.
Voor een goede flow van de uitlaatgassen heb ik de kat vervangen door een gedempt exemplaar, middendemper er tussenuit gelaten en een achterdemper met links rechts sierstuk. Alles gemaakt van 63mm rvs buis, tig gelast.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
- mx3hoogeveen
- Co-Pilot
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
- Locatie: hoogeveen
Kat moet erop voor apk bij mij, heb geen zin om die telkens eraf te halen.
laatst was mijn mijn minderdemper gescheurd tussen mid en achter.
dus toen had ik kat en middendemper alleen nog. toen vond ik hem te hard.
dempt een middendemper minder als een achterdemper?
ik heb sebring dat is vergelijkbaar met remus.
laatst was mijn mijn minderdemper gescheurd tussen mid en achter.
dus toen had ik kat en middendemper alleen nog. toen vond ik hem te hard.
dempt een middendemper minder als een achterdemper?
ik heb sebring dat is vergelijkbaar met remus.