Website vaak niet toegankelijk

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Website vaak niet toegankelijk

Bericht door Pointy »

Regelmatig krijg ik de melding dat mazdamx-3.nl niet toegankelijk is. Terwijl anderen wel toegang hebben tot de website (ik kreeg een PM terwijl ik geen toegang had).
In eerste instantie dacht ik dat het aan een privéserver oid lag..maar het ligt dus (Waarschijnlijk) aan mijn zijde.

Weten jullie wat dit kan zijn? Heb al geprobeerd mn geschiedenis temp ed. te verwijderen en te ctrl+f5 en..niks helpt behalve wachten.. :cry:
Gebruikersavatar
mazdamx3jack
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 sep 2010, 11:46
Locatie: westland
Contacteer:

Bericht door mazdamx3jack »

Het is misschien handiger als je het hier http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewforum.php?f=1 neerzet.

bij Ideeën, opmerkingen, klachten, etc.

Gr
Jack
You need a Car to drivee:D
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Niet helemaal mee eens, het probleem ligt niet de zijde van mazdamx-3.nl dus het topic staat hier prima.

mazdamx3jack schreef:Het is misschien handiger als je het hier http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewforum.php?f=1 neerzet.

bij Ideeën, opmerkingen, klachten, etc.

Gr
Jack
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: Website vaak niet toegankelijk

Bericht door MX3V6_DH »

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Voor zover wij weten is de site al een hele tijd onafgebroken in de lucht, dus het probleem ligt dan inderdaad aan jouw kant. Kun je, op het moment dat het gebeurt, nog wel andere websites opvragen?

Pointy schreef:Regelmatig krijg ik de melding dat mazdamx-3.nl niet toegankelijk is. Terwijl anderen wel toegang hebben tot de website (ik kreeg een PM terwijl ik geen toegang had).
In eerste instantie dacht ik dat het aan een privéserver oid lag..maar het ligt dus (Waarschijnlijk) aan mijn zijde.

Weten jullie wat dit kan zijn? Heb al geprobeerd mn geschiedenis temp ed. te verwijderen en te ctrl+f5 en..niks helpt behalve wachten.. :cry:
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
Pointy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 325
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:54

Re: Website vaak niet toegankelijk

Bericht door Pointy »

MX3V6_DH schreef:Dit kan meerdere oorzaken hebben. Voor zover wij weten is de site al een hele tijd onafgebroken in de lucht, dus het probleem ligt dan inderdaad aan jouw kant. Kun je, op het moment dat het gebeurt, nog wel andere websites opvragen?

Pointy schreef:Regelmatig krijg ik de melding dat mazdamx-3.nl niet toegankelijk is. Terwijl anderen wel toegang hebben tot de website (ik kreeg een PM terwijl ik geen toegang had).
In eerste instantie dacht ik dat het aan een privéserver oid lag..maar het ligt dus (Waarschijnlijk) aan mijn zijde.

Weten jullie wat dit kan zijn? Heb al geprobeerd mn geschiedenis temp ed. te verwijderen en te ctrl+f5 en..niks helpt behalve wachten.. :cry:


Ik kan alles openen, behalve deze site..een deep-link naar een topic werkt ook niet.. zal volgende keer eens proberen om de site te openen op een andere computer..weet ik of het aan mijn PC ligt of de internetverbinding. :?
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

ik heb het zo nu en dan ook wel eens 10 min later werkt het weer.

very strange indeed
Gebruikersavatar
Brutus
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 244
Lid geworden op: 19 jan 2009, 22:56
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998

Bericht door Brutus »

Probeer je DNS cache eens leeg te maken...

Ga naar START, UITVOEREN. Typ daar: CMD. In het zwarte venster wat nu verschijnt typ je: IPCONFIG /FLUSHDNS

Je krijgt hierna een bevestiging:

Windows IP-configuratie

De DNS-omzettingscache is leeggemaakt.

Wellicht is hiermee het probleem verholpen.

Greetz Brutus
Gebruikersavatar
mx3hoogeveen
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 428
Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
Locatie: hoogeveen

Bericht door mx3hoogeveen »

ik kan niet meer zien wie er allemaal op de site zitten
Gebruikersavatar
Dennis_MX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 413
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:53
Locatie: Enschede

Bericht door Dennis_MX3 »

mx3hoogeveen schreef:ik kan niet meer zien wie er allemaal op de site zitten


Dat heb ik ook sinds ik windows 7 64 bit heb, mischien dat het er iets mee te maken heeft.
Gebruikersavatar
mx3hoogeveen
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 428
Lid geworden op: 08 sep 2009, 22:05
Locatie: hoogeveen

Bericht door mx3hoogeveen »

Ja ik heb windows vista ofzoiets al een hele tijd en ik kon het normaal gesproken altijd zien maar sinds kort niet meer
Plaats reactie