Ik heb tot nu toe 4 keer een linker as gedaan .
Het is effe kloten maar als hij er het eerste stuk in gaat dan geef ik hem een redelijke zet en dan klikt hij er in .
Steekas vervangen
Moderator: Moderators
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
- Dikkekobus
- Co-Pilot
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:37
- Locatie: Sappemeer
staat hier zo veel info dat ik het ff niet meer volg.
stap 1*
Draai de kroonmoer en de velgbouten een paar slagen los.
stap2*
Zet de auto op bokken en verwijder de velgen incl de kroonmoeren.
stap 3*
Verwijder de bouten onderaan de fusee's (draagarm/fusee)
stap 4*
Verwijder de slangklemmen van de hoezen bakzijde.
stap 5*
Verwijder de borgveren met je vingers achter de stoefhoezen. (gebruik geen hames, schroevendraaiers oid)
stap 6*
geef met een kunstof hamer een paar tikken op het uiteinde van de homokineet, dus waar de kroonmoer zat. en trek vervolgen de remschijf incl de veerpoot aan de kant
stap 7*
Verwijder de steekassen.
Suc-6
Groeten Jeroen
stap 1*
Draai de kroonmoer en de velgbouten een paar slagen los.
stap2*
Zet de auto op bokken en verwijder de velgen incl de kroonmoeren.
stap 3*
Verwijder de bouten onderaan de fusee's (draagarm/fusee)
stap 4*
Verwijder de slangklemmen van de hoezen bakzijde.
stap 5*
Verwijder de borgveren met je vingers achter de stoefhoezen. (gebruik geen hames, schroevendraaiers oid)
stap 6*
geef met een kunstof hamer een paar tikken op het uiteinde van de homokineet, dus waar de kroonmoer zat. en trek vervolgen de remschijf incl de veerpoot aan de kant
stap 7*
Verwijder de steekassen.
Suc-6
Groeten Jeroen