olie temp
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Gregory schreef:bij mij staat er geen graden op van mijn olie
maar men meter staat altijd een beetje boven de helft
Die meter die jij (waarschijnlijk) bedoeld is je watertemperatuur.
Olietemperatuurmeter is in een mx3 altijd aftermarkt
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
Ik denk dat je, je niet al te veel zorgen hoeft te maken.
Je reed waarschijnlijk constant boven de 4000 toeren en jouw auto is niet lichter maar zwaarden dan normaal door de geluidsinstallatie dat kost ook meer kracht dus veroorzaakt meer hitte!
Ik weet niet hoe lang je de olie erin hebt zitten maar het kan ook zijn dat de olie aan vervangin toe is, ik heb vorig jaar voordat ik over het circuit ging mijn olie vervangen.
Je reed waarschijnlijk constant boven de 4000 toeren en jouw auto is niet lichter maar zwaarden dan normaal door de geluidsinstallatie dat kost ook meer kracht dus veroorzaakt meer hitte!
Ik weet niet hoe lang je de olie erin hebt zitten maar het kan ook zijn dat de olie aan vervangin toe is, ik heb vorig jaar voordat ik over het circuit ging mijn olie vervangen.
waar heb je je meter op aangesloten dan ?
Als je die bijv op een verkeerde groep zet, krijg je ook verkeerde waardes.
als die op interieur hebt gaat het ook niet goed, als je je kachel aanzet of aan de electrische ramen zit of verlichting aan zet veranderd de temp gelijk.
Als je die bijv op een verkeerde groep zet, krijg je ook verkeerde waardes.
als die op interieur hebt gaat het ook niet goed, als je je kachel aanzet of aan de electrische ramen zit of verlichting aan zet veranderd de temp gelijk.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>