motor swap
Moderator: Moderators
motor swap
zijn er mensen die weten hoe dat zit als je een motor swap doet moet hij weer opnieuw gekeurd worden. iemand einig idee wat dit kost en waar ze opletten? of doet niemand dit?
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
okeej me vader heb het uit gezocht
Het gaat om de volgende wijzigingen:
- het aanbrengen van een motor met een andere motorcode of van een ander motortype;
- het wijzigen van het aantal cilinders;
- het wijzigen van de cilinderinhoud;
- het wijzigen van het vermogen van de motor, waardoor deze meer dan 20% afwijkt van de oorspronkelijke waarde;
- het wijzigen van de brandstofsoort, met uitzondering van de wijziging naar een al of niet tot vloeistof verdicht gas (bijvoorbeeld LPG of aardgas).
zegt rdw zelf maar als je vn 1,8 naar klde gaat gaat je cilinder in houd omhoog dus officeel zou het moeten. maar ik voerg me af wat er dan gecontoleerd word enzo zullen vast meer mensen op forum zijn die dat gedaan hebben
Het gaat om de volgende wijzigingen:
- het aanbrengen van een motor met een andere motorcode of van een ander motortype;
- het wijzigen van het aantal cilinders;
- het wijzigen van de cilinderinhoud;
- het wijzigen van het vermogen van de motor, waardoor deze meer dan 20% afwijkt van de oorspronkelijke waarde;
- het wijzigen van de brandstofsoort, met uitzondering van de wijziging naar een al of niet tot vloeistof verdicht gas (bijvoorbeeld LPG of aardgas).
zegt rdw zelf maar als je vn 1,8 naar klde gaat gaat je cilinder in houd omhoog dus officeel zou het moeten. maar ik voerg me af wat er dan gecontoleerd word enzo zullen vast meer mensen op forum zijn die dat gedaan hebben
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
Bijna niemand hier laat zijn/haar na de ombouw herkeuren!
En wat als de politie je aanhoud?......tja dan moeten ze maar een paar
pakken melk in de cilinders gaan gooien om te kijken of het nog wel de originele cilinder inhoud is! ahahahahaha
Of te wel: geen zorgen om maken...
Groetjes M&M
En wat als de politie je aanhoud?......tja dan moeten ze maar een paar
pakken melk in de cilinders gaan gooien om te kijken of het nog wel de originele cilinder inhoud is! ahahahahaha
Of te wel: geen zorgen om maken...
Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie
- The-Xtreme_Mazda
- Co-Pilot
- Dennis_MX3
- Co-Pilot