zoals jullie in de titel kunnen lezen zit ik met een groot probleem de auto blaast lucht door de luchtinlaat inplaats van zuigen
als je probeert te starten zie je er zo de lucht uikomen
gisteren hebben we wel de waterpomp vervangen en de grote riem erafgehaal plus de poly maar in de poly zit een gleufje daarin komt een klein baartje van de nokkenas in ofzo maar dit zit wel allemaal goed ik snap het gewoon niet nu is het resultaat de auto start NIET
weet iemand raad
met vriendelijke groeten
AUTO BLAAST LUCHT INPLAATS VAN ZUIGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator: Moderators
AUTO BLAAST LUCHT INPLAATS VAN ZUIGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Under construction supra style mx-3
- The-Xtreme_Mazda
- Co-Pilot
hallo
je weet aan dat groot nokenas tandwiel waar die riem oploopt dat zit vast met een bout van 14 .je moet wel zien dat alles gemonteerd is van riemen. dan neem je je sleutel 14 en draai je aan die moer tot dat je voelt dat de nokenas precies vrij is en dan is dat goed zo heb ik dat gedaan .mischien niet corect maar het werkt wel
met vriendelijke groeten
je weet aan dat groot nokenas tandwiel waar die riem oploopt dat zit vast met een bout van 14 .je moet wel zien dat alles gemonteerd is van riemen. dan neem je je sleutel 14 en draai je aan die moer tot dat je voelt dat de nokenas precies vrij is en dan is dat goed zo heb ik dat gedaan .mischien niet corect maar het werkt wel
met vriendelijke groeten
Under construction supra style mx-3
- Dikkekobus
- Co-Pilot