1.8v6 onderdelen op een 2L of de 2.5v6
Moderator: Moderators
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
Ook met een klde heb je je na delen .
Ga je voor een klde dan ben je goedkoper uit als met een klze .
Alleen wil je 190 a 200 pk uit een klde halen dan kan je beter de ZE nemen .
Kwa kost zit je dan weer het zelfde alleen met de KLZE kan je weer iets verder als je daar alle bold ons op zet .
Tîs maar net wat en hoeveel pk je wil .
Wil je rond de 190 a 200 pk dan kan je een KLDE nemen met alle bold ons of gelijk een stock KLZE .
Kwa kosten zal het niet veel schelen .
KLZE blok 190/200pk +- 1200 euro totaal 1200 euro
KLDE blok 190/200pk +- 800 eruo
RVS headers +- 250 euro
Cat vervanger +- 100
Chip 100 euro Totaal 1250 euro
Ga je voor een klde dan ben je goedkoper uit als met een klze .
Alleen wil je 190 a 200 pk uit een klde halen dan kan je beter de ZE nemen .
Kwa kost zit je dan weer het zelfde alleen met de KLZE kan je weer iets verder als je daar alle bold ons op zet .
Tîs maar net wat en hoeveel pk je wil .
Wil je rond de 190 a 200 pk dan kan je een KLDE nemen met alle bold ons of gelijk een stock KLZE .
Kwa kosten zal het niet veel schelen .
KLZE blok 190/200pk +- 1200 euro totaal 1200 euro
KLDE blok 190/200pk +- 800 eruo
RVS headers +- 250 euro
Cat vervanger +- 100
Chip 100 euro Totaal 1250 euro
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
Re: 1.8v6 onderdelen op een 2L of de 2.5v6
MX3V6_DH schreef:Dat is een KLZE met turbo, kijk maar naar het inlaatspruitstuk
http://www.youtube.com/watch?v=DH1uPZAvV7E
owkee, deze dan :P
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht