Exhaust headers

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

het KAN iets opleveren.

maar de 2,5 v6 is een betere basis, dus k8 miss 8pk winst (cai, kvv, spruitstuk)

maar van wat ik zo hoor/lees, verschuif je meer je koppel/pk lijn.

dus het over het algemeen veranderen van topsnelheid en acceleratie.
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

JForce schreef:het KAN iets opleveren.

maar de 2,5 v6 is een betere basis, dus k8 miss 8pk winst (cai, kvv, spruitstuk)

maar van wat ik zo hoor/lees, verschuif je meer je koppel/pk lijn.

dus het over het algemeen veranderen van topsnelheid en acceleratie.


Dyno of niet, voor je gevoel trekt hij beter op. Weet van een maatje van mij die er een op zijn kf blok had gedaan en verder alleen een freeflow einddemper had, dat hij iets lekkerder oppakte en hij klinkt natuurlijk een stuk beter..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

ok nice :mrgreen: ja ik heb nog even om te beslissen, maar uiteindelijk moet er wel een ander spruitstuk onder, die wat ik nu heb heeft wat rotte plekken, maar is gelukkig nog niet door...
Afbeelding
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

Hiwo schreef:ok nice :mrgreen: ja ik heb nog even om te beslissen, maar uiteindelijk moet er wel een ander spruitstuk onder, die wat ik nu heb heeft wat rotte plekken, maar is gelukkig nog niet door...


Ik heb evt nog twee stock spruitstukken liggen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

hmm ik ga denk ik geen stock meer eronder zetten dan..
Ik ben nu even mx-3.com aan het door lezen en daar staan toch wel positieve ervaringen over de k8 met andere headers.. En dat je beter niet de goedkoopste van ebay kan pakken..
Afbeelding
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

[quote="SstennizZ
Dyno of niet, voor je gevoel trekt hij beter op. Weet van een maatje van mij die er een op zijn kf blok had gedaan en verder alleen een freeflow einddemper had, dat hij iets lekkerder oppakte en hij klinkt natuurlijk een stuk beter..[/quote]

Vaak met meer geluid voelt het ook een stuk sneller he ;)
Maar het zal vast wel iets winst geven, maar tis vaak net als je het denk dat het wat oplevert dat je het ook "voelt".
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Plaats reactie