-project supra stijl mx-3-!!!!!AUTO RIJD WEER FOTO'S !!!!!!!
Moderator: Moderators
- The-Xtreme_Mazda
- Co-Pilot
Ik vind hem ook iets tever naar achter steken.
Voor de rest begint het er goed uit te zien.
Succes nog verders met je project.
GreetZz..
Voor de rest begint het er goed uit te zien.
Succes nog verders met je project.
GreetZz..
Laatst gewijzigd door MaaZzy op 21 mei 2010, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Er zit al een mooie eindemper erop dus dat valt al meer dan genoeg op als het meer naar voren zou zitten maar zo is het een beetje too much eerlijk gezegt.
En aangezien je nu toch goed bezig bent dan zou ik dat ook ffkes meepakken. Maar het begint er goed uit te zien zo en vind je achterbumper wel heel mooi staan, ben benieuwd naar je einderesultaat.
GreetZz..
En aangezien je nu toch goed bezig bent dan zou ik dat ook ffkes meepakken. Maar het begint er goed uit te zien zo en vind je achterbumper wel heel mooi staan, ben benieuwd naar je einderesultaat.
GreetZz..
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
ja weet ik niet hoor of hij zo eentje had ik vond het gewoon heel goed passen bij de wagen en ik ben al blij dat jullie dit ook vinden
volgende week auto 4,5 cm naar beneden wat zal dat geven aan de achterkant want hij komt al heel laag he
met vriendelijke groeten
volgende week auto 4,5 cm naar beneden wat zal dat geven aan de achterkant want hij komt al heel laag he
met vriendelijke groeten
Under construction supra style mx-3
wide mx-3 schreef:ja hij krijgt nog een ander kleurtje hij komt in speciaal oranje met een zwarte motorkap
nja de motorkap heeft wel iets vind ik de auto zal normaal binnen 1,5 a 2 jaar meedoen met de tuningmeetings in jullie en augustus werk ik aan het interieur maar ben er nog niet uit in welke kleur dat het interieur komt ik dacht vanachter in de zetel mx-3 te laten stikken maar wat vinden jullie daarvan
met vriendelijke groeten
Ziet er ongeveer zo uit: (even goed door mijn voorruit kijken) http://www.beteropvallen.nl/img/mx-1.jpg
ja misschien maar ik dacht zoals de stiksel naden in oranje en zoals bij u de hoofdsteun en rugleuning ook maar niet de hele rugleuning gwn een lijn en in de achterbank die komt ook in namaak leer maar daar komt in het midden mx-3 in oranje op te staan en het dasboard weet ik nog niet
met vriendelijke groeten
met vriendelijke groeten
Under construction supra style mx-3