Benzine meter incorrect
Moderator: Moderators
Benzine meter incorrect
Ik heb een probleem mijn benzine meter gaat nooit lager dan de helft
dus als ik op de helft zit is dit voor mij al over de reserve
dus dit wil zeggen dat ook mijn reserve lampje niet brandt
is niet defect !!
want toen ik hem net had werkte dit nog naar behoren
maar ik denk dat ik weet wat het is ik denk dat de vlotter verbogen is door het verplaatsen van de ene wagen naar de andere
of ook omdat het uit ander model komt van 93 naar 91
graag wat reply's kan het zijn dat de vlotter een beetje anders is of niet ?
zo niet is het effectief om hem terug te buigen of moet ik de vlotter die er oorspronkeluk inzat weer inplaatsen
update: reserve lamp brandt toch
dus als ik op de helft zit is dit voor mij al over de reserve
dus dit wil zeggen dat ook mijn reserve lampje niet brandt
is niet defect !!
want toen ik hem net had werkte dit nog naar behoren
maar ik denk dat ik weet wat het is ik denk dat de vlotter verbogen is door het verplaatsen van de ene wagen naar de andere
of ook omdat het uit ander model komt van 93 naar 91
graag wat reply's kan het zijn dat de vlotter een beetje anders is of niet ?
zo niet is het effectief om hem terug te buigen of moet ik de vlotter die er oorspronkeluk inzat weer inplaatsen
update: reserve lamp brandt toch
Laatst gewijzigd door Gregory op 01 apr 2010, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dikkekobus
- Co-Pilot
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:37
- Locatie: Sappemeer
Dikkekobus schreef:Achterbank zitting verwijderen, plaatje loschroeven, 2 slangen loskoppelen pomp verwijderen en vlotter inspecteren, kijk of deze blijft hangen of dat deze lek is.
suc-6
als de vlotter lek is heeft die dan niet een lagere waarde aan i p v een hogere waarde
en als ik de vlotter eens uit haal en opnieuw plaats geeft die eerst de goede waarde aan
en na een tijdje rijden gaat die omhoog naar het midden ( als er bijna geen benzine inzit )
of hoger ( als er wel in zit )
maar ik zal de vlotter zelf eens moeten bekijken wie weet :p
D-PAC schreef:lijkt op een kabelbreuk... of heb
je plasma tellerplaten? Dan is het mogelijk dat je wijzers
achter de plaat blijven schuren
ik heb de originele tellers nog
kabelbreuk kan zijn maar dan zal ik de hele vlotter vervangen met filter en al
maar ik kan er nu niet aan werken want het regent veel te hard
- Dikkekobus
- Co-Pilot
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:37
- Locatie: Sappemeer
Gregory schreef:D-PAC schreef:lijkt op een kabelbreuk... of heb
je plasma tellerplaten? Dan is het mogelijk dat je wijzers
achter de plaat blijven schuren
ik heb de originele tellers nog
kabelbreuk kan zijn maar dan zal ik de hele vlotter vervangen met filter en al
maar ik kan er nu niet aan werken want het regent veel te hard
Heb jij een cabrio mx-3??? VET!!!

Dikkekobus schreef:Gregory schreef:D-PAC schreef:lijkt op een kabelbreuk... of heb
je plasma tellerplaten? Dan is het mogelijk dat je wijzers
achter de plaat blijven schuren
ik heb de originele tellers nog
kabelbreuk kan zijn maar dan zal ik de hele vlotter vervangen met filter en al
maar ik kan er nu niet aan werken want het regent veel te hard
Heb jij een cabrio mx-3??? VET!!!
lol was het maar zo

maar jammer genoeg is het enkel het schuifdak die open en dicht gaat:p
mijn auto staat buiten en als ik de achterbank verwijder kan ik hem nergens leggen door de regen wil namenlijk niet dat die nat komt
ik werk liever op mijn gemak dan de bank ergens proppen en zo overal moeiluk bij kunnen
MX-3 1.6 16V '91
- Dikkekobus
- Co-Pilot
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:37
- Locatie: Sappemeer
- The-Xtreme_Mazda
- Co-Pilot
- Berichten: 301
- Lid geworden op: 04 apr 2009, 14:30
- Locatie: Delft