Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.
Moderator: Moderators
lucifer
Co-Pilot
Berichten: 286 Lid geworden op: 04 apr 2008, 17:44
Locatie: geldrop
Bericht
door lucifer » 25 mar 2010, 17:14
changed it
turned my disty back on and i have no spark or injection
the disty is on time
no fuses are blown
i have a hei and a extenal coil
i have 2 x 12v on by coil
2 x 5v on my disty
2 x 12 v on my hei with contact on
groetjes kevin
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
Zuupmeister
New member
Berichten: 45 Lid geworden op: 23 feb 2010, 18:47
Bericht
door Zuupmeister » 25 mar 2010, 18:13
Als je probeert te starten kun je dan je brandstofpomp horen lopen?? hier ook gehad met de crosswagen geen inspuiting geen ontsteking... en ik meette ook niks geen stroom op de ontstekeing, wat bleek ecu naar de eeuwige jachtvelden.
dus je zou is kunnen proberen van iemand een andere ecu te lenen en dan is proberen.
Mijn ecu is overleden door een dynamo die niet goed werkte. leverde 19V en daar kunnen ze slecht tegen. heb met draaiende motor de massakabel van de accu afgehaald en daarna nooit meer aan de praat gekregen. met een andere ecu waren alle problemen verholpen
misschien heb je er wat aan,
Gr Nicky
lucifer
Co-Pilot
Berichten: 286 Lid geworden op: 04 apr 2008, 17:44
Locatie: geldrop
Bericht
door lucifer » 25 mar 2010, 18:22
heb net de zekeringen op spanning nagemeten en dat lijkt te kloppen
als ik het contact omzet hoor ik hem zoals altijd klikken
gr kevin
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 25 mar 2010, 18:32
Probeer inderdaad eens je brandstofpomp te testen. In het walbro topic staat hoe je dit doet (faq)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
lucifer
Co-Pilot
Berichten: 286 Lid geworden op: 04 apr 2008, 17:44
Locatie: geldrop
Bericht
door lucifer » 25 mar 2010, 19:08
krijg de walbro tipic niet gevonden in de faq
zal morge ook wel eens een k8 ecu probere als het aan de ecu licht zou die met de k8 moete starten
ma lijkt me sterk dat de ecu in 1x zomaar kapot is
ma k zeg nooit nooit
gr kevin
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
Zuupmeister
New member
Berichten: 45 Lid geworden op: 23 feb 2010, 18:47
Bericht
door Zuupmeister » 25 mar 2010, 19:36
de kans is groot want geen inspuiting en geen ontsteking dat is wel heel toevallig
lucifer
Co-Pilot
Berichten: 286 Lid geworden op: 04 apr 2008, 17:44
Locatie: geldrop
Bericht
door lucifer » 25 mar 2010, 19:44
heb het paar weken geleden ook gehad ma toen starte die weer na half uurtj
toen 3 weke nergens last van gehad
gr
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
lucifer
Co-Pilot
Berichten: 286 Lid geworden op: 04 apr 2008, 17:44
Locatie: geldrop
Bericht
door lucifer » 25 mar 2010, 21:42
ecu uitegwisselt maakte ook geen verschil
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
lucifer
Co-Pilot
Berichten: 286 Lid geworden op: 04 apr 2008, 17:44
Locatie: geldrop
Bericht
door lucifer » 26 mar 2010, 18:51
heb in de diagnosisbox de contactpunten grnd en fb aan elkaar gezet en ik heb druk dat is in orde
gr keivn
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
Jorn
Co-Pilot
Berichten: 295 Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:31
Locatie: Echt
Bericht
door Jorn » 26 mar 2010, 19:06
heb je de wagen eens proberen uit te lezen?
MX-6 2.0 '95